Brandgaatje in deurbekleding

Frankie

Actief lid
Goedemorgen allemaal,

Mijn vriendin heeft gisteravond per abuis een klein brandgaatje veroorzaakt in de stoffen bekleding van mijn linker voorportier. Gaatje is niet groter dat de tip van een cigaret, mss kleiner, en laat bijna het schuim zien. Heeft iemand van jullie ervaring met reparatie van zoiets ?

Waar, kwaliteit en kosten. Heb nog een paar andere mankementjes die ik zonder eigen risico kan laten maken, maar deze kan daar niet bij denk ik.

Alvast bedankt voor jullie reacties !!

LenK

Forumguru
Ben bang dat de enige manier is vervangen van heel dat onderdeel. Op een andere manier blijf je het denk ik zien en als je pech hebt dan wordt het nog opvallender door de reparatiepoging.

Maar je hoeft toch niet zo lang meer met je O2?
En een auto met 180K bij einde contract mag toch wel gebruikssporen hebben?

Frankie

Actief lid
hmmm, ben er ook bang voor. Heb wel vaker, ook op tv, gezien dat men zulke schades nog kan herstellen. Vandaar ook mijn vraag eigenlijk.

Wat betreft het einde contract: Ik heb nog drie andere plaat schades welke moeten worden gerepareerd. Ik denk niet dat de leasemaatschappij het zo accepteert.

We shall see.

Roli

Lid
Idd.. brandgaatjes in de bekleding word door de meeste lease maatschapijen niet gezien als gebruikschade.

Toevallig van de week dat boekje van AutoHaas eens doorgebladerd. Weet natuurlijk niet hoe het bij andere leasemaatschapijen is.

Niet roken dus in een leaseauto
wink.gif

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Roken schaadt u en uw bekleding...
wink.gif

[/ QUOTE ]

Hmm, weet je dat wel zeker?
Het staat niet op het pakje
24.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

(mod: gewist. Houd het aardig)

[/ QUOTE ]

Dank je voor t wissen !! Ook die van mij. Beetje triest dat ik ondertussen geïrriteerder ben vanwege de berichten hier dan vanwege het oorspronkelijke probleem
smirk.gif

Ps: ik rook minder dan 1 pakje per week. Ben ik nu dan toch aardiger ?

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

Wat stond er nou??? Wordt er weer een keer goed gereld wordt alles verwijderd!
smirk.gif

[/ QUOTE ]

Van mij niks schokkends hoor, snap t ook niet. Zei dat ik blij was dat het is verwijderd omdat ik ook geen zin heb in die zinloze discussies. De reactie heb ik niet meer mogen meemaken. Ps: ik zit niet op een persoonlijk bericht te wachten !!

Maar goed... volgende onderwerp...
smile.gif

Frankie

Actief lid
hey, dank je voor je link !! heb snel ff gekeken. Is echter wel bijna even duur als wat ik aan eigen risico kwijt ben als ik het regulier laat maken
crazy.gif
Mijn plaatschades kan ik dit jaar laten maken zonder eigen risico (1e eigen risico ieder jaar betaalt de werkgever). En dan kan ik de brandschade tot volgendjaar laten... Toch bedankt !!!

Bovenaan Onderaan