Brandgaatje,.....SH*T,...

Wat gaan we er aan doen,......

• Totaal aantal stemmers
    38

japiejo5

Actief lid
Roken is slecht voor je,...weet ik.
Roken in de auto is stom,...weet ik.
Met je sigaret langs je bekleding gaan,....STUPID,...weet ik.

Maar ja,..heb het wel gedaan,..doe je niks meer aan.

Heb dus nu een brandgaatje op mijn linkerstijl...tussen het raam en de deur.
Net niet op de "hemel" stof,..maar nog net op de rand,....

Iemand tips om het, in iedergeval wit te krigen...of te laten fixen.?

zie bijlage,......voor een foto om een indruk te krijgen waar de plek zit.
Ik zal proberen een echte foto te maken,...

Bijlagen

• Sigarettenpeuk.JPG
    Sigarettenpeuk.JPG
    40,6 KB · Weergaven: 125

Dey

Actief lid
Geen paniek! Je kan die stijl gemakkelijk bestellen en verwisselen, zal maar een paar tientjes kosten bij je dealer.

Matra_Murena

Actief lid
Nieuw stijltje bestellen of laten repareren door een bekledingsreparatuer met vezels en hars. Zie je er ook niets meer van (kosten voor een gaatje in een stoel, 60 Euro)

Vacaro

Senior Member
Als je in de badkamer nog iets moet bijwerken met witte silicone, kan je die raamstijl ook even een spuitje op geven. Hecht goed en kan je in vorm uitsmeren.

EdK

Forumguru
Als je in de badkamer nog iets moet bijwerken met witte silicone, kan je die raamstijl ook even een spuitje op geven. Hecht goed en kan je in vorm uitsmeren.

neem aan dat je acrylkit bedoelt ? maar hou rekening ermee dat dit sterk vervuilt en verkleurt en dat het uiteindelijk nog lelijker gaat worden !!
Maar er zijn toch van die bedrifjes die allerhander gaatjes kunnen repareren in stoelen en dashboards etc en die vaak ook een total cleaning van je wagen kunnen uitvoeren !!??

Pendragon

Donateur
Helaas had ik dat ook in m'n O1, maar niet door mezelf. Iemand in m'n auto rookte een sigaret (en daarna dus nooit meer!) en oeps in de bekleding. Ik heb het gewoon zo gelaten. Nu heb ik een O2 en er zal nooit meer iemand in mijn auto roken!!

japiejo5

Actief lid
thanks for the tips; ik ga even bij dealer informeren wat een zijpaneeltje kost,...en als dat te duur is,....witte sillicone,..haha,...probeer het gewoon!

Rayzman

Actief lid
Je kan ook anders ff vragen wat het repareren bij de alacar kost. (www.alacar.nl) Daar zie je op tv elke keer van die reclame van voor kleine schades wegwerken.

Bovenaan Onderaan