Brandstofteller valt op 0 tijdens rijden

klx

Nieuw lid
sedert enkele dagen valt de brandstofteller bij" octavia 2, 1.9 tdi; 4*4 " o nul en bereik wordt ----
bij heropstarten gaat de teller terug, maar binnen enkele km terug naar 0
wat kan hier het probleem zijn, vlotter of bedrading?
iemand ervaring hiermee
alvast bedankt

Japanese Power

Donateur
Neem even de moeite om je voor te stellen dan zul je wellicht ook meer respons krijgen.

Helpen kan ik je helaas niet met je probleem. Succes met je probleem en hopelijk komt er een verlossend antwoord.

EdK

Forumguru
Ach hierdoor hoef je dus elke keer maar 2 euro te tanken en rij je dus altijd met een volle tank en is tanken een koopje geworden..
Eigenlijk wel ergggg fijn dit probleem wat eigenlijk geen probleem is...:maakmegek:

Antera

Donateur
Kan ook tellerklok zelf weten vooral omdat je zegt naar contact uit en weer aan staat ie weer even goed

klx

Nieuw lid
bedankt voor de reactie,raar is soms enkele dagen geen probleem, dan af en aan

klx

Nieuw lid
wel, ik heb zaterdag de kilometerteller uitgehaald en uit elkaar gehaald. alle contacten met contactspray ingespoten;
aan de printplaat zag je niets (met blote oog) alles terug gemonteerd (ook de contacten aan de bak nagezien) en wonder boven wonder, zondag 200 km gereden ,vandaag 100 km en alles werkt perfect, want vroeger na 5 km lag de naald al op nul en kreeg ik ----. dus van harte bedankt voor de tip.grtrz

Bovenaan Onderaan