Was je garage dan helemaal leeg trouwens
Nee hoor, zeker niet.
Aan beide zijden én aan de kopkant van mijn toenmalige garagebox stond van alles en nog wat (diverse plaatmateriaal aan de rechterkant, daarboven aan de muur een rek met 2 zeekajaks, net boven dakhoogte).
Op de grond langs rechts een 3,5m lang houten metselprofiel van ca. 10 x 10 cm, dat met balkjes op afstand van de muur werd gehouden (dat plaatmateriaal stond dus bovenop die balkjes, vrij van de grond).
Zo kon ik de auto zoveel mogelijk rechts langs dat profiel sturen en dus links zoveel mogelijk ruimte overhouden om uit te stappen.
Vooraan een dwarse balk op de grond gefixeerd - de auto hier tegenaan rollen betekent dat de kanteldeur net niet tegen de trekhaak aankomt.
En natuurlijk links ook een systeemrek aan de muur met bergplanken, die vanaf net voorbij de A-stijl van de auto ook wel wat breder konden worden. Onderaan dit rek hing mijn aluminium ladder - met een zachte doek op de plaats waar de autodeur 'm zou kunnen raken.
Kortom: alles paste - en er kon naast de auto nog verbazingwekkend veel zooi in worden opgeborgen... (hóé veel bleek trouwens pas bij de verhuizing!
)