Brillen opbergvak

Erwin

Lid
Het brillen opbergvak is niet te gebruiken voor een (zonne}bril, als de bril er eindelijk in is "gepropt" sluit het klepje niet. Hebben jullie deze ervaring ook ?

EdK

Forumguru
Als je brillenglazen model winkelruit hebt dan kan ik deze ervaring van je beamen
Maar met mijn RB zonnebril model grote WC raampje heb ik hier geen problemen mee, zei het wel eerlijkheidshalve te vermelden dat ik de bril er maar op één manier in kan plaatsen

Maar je hebt altijd nog het dashboard kastje bovenop waar één en ander makkelijker in past

Skodadude

Actief lid
Hangt van het montuur en de grootte van de glazen van de bril af.
Bij mij pastte het in ieder geval ook niet/

guitar_billy

Senior Member
ik neem even aan dat het om hetzelfde 'onding' gaat als in de Octavia : ik kan er mijn zonnebrillen ook niet in kwijt. het is gewoon te ondiep.

om het ding nog enig nut te geven zit ik erover te denken om er een LifeHammer in te plaatsen. als dat wel past. :)

Bijlagen

• 2511.jpg
    2511.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 98

Fabia

† In Memoriam
Mijn bril en ook mijn zonnebril past makkelijk in het vakje. Ik vind het echt ideaal.

Witte Yeti

Actief lid
Het brillenvak is inderdaad aan de kleine kant. Mijn Yeti (ligt aan de uitvoering) had eerst geen brillenvak, maar toen ik er een wilde bestellen , kreeg ik het brillenvak gratis (mazzel...dealer S-Point had er toevallig een liggen). Een zonnebril die wat groter is past er niet in, maar voor een leesbril is het erg handig.
Het bestelnummer is: 1K0868837G Y20
Ook te zien bij Superskoda http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-glasses-interior-box-Original-Skoda-Auto-as-product

vanliers

Nieuw lid
weet iemand toevallig wat deze kost bij de dealer?
Bij superskoda komt er nog 15 euro verzendkosten bij.

Of zijn er mensen die hem toch niet kunnen gebruiken? (heb nu het standaard afschermkapje)

jboerma100

Nieuw lid
Het brillenvak(BRILLENFACH) is te bestellen bij uw dealer met het nr. 1K0868837G Y20, kosten € 20,34

Ik heb wel een groter (verkeerd besteld) model liggen voor een Skoda Fabia. Als iemand interesse heeft.

Witte Yeti

Actief lid
Op Ebay wordt het brillenvakje ook wel aangeboden, hetzelfde model wordt ook in Volkswagens gebruikt.

Gompie

Lid
Mijn zonnebril, inderdaad niet zo'n achterlijk groot quasi modieus ding, past er prima in. Lijkt me dus dat het afhankelijk is van je smaak in zonnebrillen :winkie:

Bovenaan Onderaan