Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het brillen opbergvak is niet te gebruiken voor een (zonne}bril, als de bril er eindelijk in is "gepropt" sluit het klepje niet. Hebben jullie deze ervaring ook ?
Als je brillenglazen model winkelruit hebt dan kan ik deze ervaring van je beamen
Maar met mijn RB zonnebril model grote WC raampje heb ik hier geen problemen mee, zei het wel eerlijkheidshalve te vermelden dat ik de bril er maar op één manier in kan plaatsen
Maar je hebt altijd nog het dashboard kastje bovenop waar één en ander makkelijker in past
Het brillenvak is inderdaad aan de kleine kant. Mijn Yeti (ligt aan de uitvoering) had eerst geen brillenvak, maar toen ik er een wilde bestellen , kreeg ik het brillenvak gratis (mazzel...dealer S-Point had er toevallig een liggen). Een zonnebril die wat groter is past er niet in, maar voor een leesbril is het erg handig.
Het bestelnummer is: 1K0868837G Y20
Ook te zien bij Superskoda http://www.superskoda.com/Skoda/Yeti/Yeti-glasses-interior-box-Original-Skoda-Auto-as-product
Mijn zonnebril, inderdaad niet zo'n achterlijk groot quasi modieus ding, past er prima in. Lijkt me dus dat het afhankelijk is van je smaak in zonnebrillen :winkie:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.