Brillenbak?!

IvoB

Lid
Dag allen,

Ik heb een octavia met een brillenbak naast de handrem... Leuk voor als je een bril draagt maar dat doe ik niet. Is er een vervangings onderdeel voor? Bijvoorbeeld een bekerhouder oid?

Cordoba

Forumguru
@IvoB Komt mij vreemd voor op die plaats, dus plaats eens een foto zoals Joske zegt. Brillenbak zal ook wel geschikt zijn voor een zonnebril, dus misschien toch nog nuttig.

turboturbo

Forumguru
@IvoB ik heb (had; want eruit geschroefd omdat die stuk was) er ook een in mijn Octavia I.

Is die van jou nog goed en wil je er van af? Ik ben nog op zoek naar een werkend exemplaar.... (Hint, hint) ;)

EDIT: een originele bekerhouder in de Octavia I kan naast de handrem geplaatst worden. Je kunt ze o.a. bij Superskoda bestellen.

IvoB

Lid
Tof! Ik heb even zitten kijken maar niet kunnen vinden helaas.
Ik snap de hint haha en zodra ik een goede vervangen heb gevonden mag je de brillenbak best overnemen hoor.
Groetjes

IvoB

Lid
Dus bij deze de foto. Alle bekerhouders die ik vind zijn op die onhandige plek onder de armsteun. Wat hebben jullie daar zitten dan?

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    648,4 KB · Weergaven: 51

IvoB

Lid
Aaaaah oke. Nou ik heb vele malen liever een bekerhouder, maar dat was denk ik al duidelijk :D

Octavia1.6i

Forumguru
Ik kan het in de catalogus zo niet terug vinden, maar wat ik wel kan vinden is dat de brillenhouder een optie was van 25 euro.

Octavia1.6i

Forumguru
Ah, toch gevonden: standaard de bekerhouder + muntenbakje, optioneel vanaf de Ambiente een opbergvak voor de zonnebril.

fY7ikYy.jpg

Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
De bekerhouder zit toch altijd achter de handrem? Zodat je je arm in een onmogelijke hoek moet draaien om je drinken te pakken :banghead:

Deze brillenbak zit ervóór, daar heb ik niks.

turboturbo

Forumguru
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan