Brillenhouder fabia I

Status
Niet open voor verdere reacties.

tangus

Nieuw lid
weet iemand of je bij de skoda dealer of de VW dealer een brillenhouder kan kopen. Die je dan op de plaats maakt waar normaal een handgreep zit.

Brillenfach2.jpg

zoiets?

EdK

Forumguru
Volgens mij zitten deze in de Seat Altea's ingebouwd !!
Dus even bij de seat dealer langs en passen !!

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij heb ik die een keer gezien op een site van Skodatec of een andere accesoiresite.

Erik_NL

Forumguru
Re: brillenhouder

kijk hier eens op artikelnummer 1J0857465 Gevonden in de rubriek Tuning & Umrüstung -> Brillenfach

tangus

Nieuw lid
dank je wel.

maar ik wil hem gewoon halen in nederland. heb het niet zo op bestellen uit duitsland

moet toch bij een dealer te halen zijn???

Erik_NL

Forumguru
maar ik wil hem gewoon halen in nederland. heb het niet zo op bestellen uit duitsland ... moet toch bij een dealer te halen zijn?

dacht je serieus dat wat in een Duitse catalogus staat niet bij de NL-dealer te bestellen zou zijn ?:shocked:

bovendien heb je een prijsindicatie, dus kan je zien òf en hoeveel er teveel gevraagd wordt

gewoon even verder kijken dan "kijk!!", dan heb je er nòg meer aan

tangus

Nieuw lid
weet iemand dan welke ik moet hebben?

ik bedoel past die van de polo of de golf in mijn fabia I?? of over welke seat praten we bv....

of is het 1 standaard maat???

EdK

Forumguru
weet iemand dan welke ik moet hebben?

ik bedoel past die van de polo of de golf in mijn fabia I?? of over welke seat praten we bv....

of is het 1 standaard maat???

misschien kun je het niet typen maar met www.google.nl heb je heel vlug een antwoordt !!
Denk dat je al aardig op weg bent geholpen door deze en gene maar op bepaald moment zul je zelf ook actie moeten ondernemen !!
Of heb je liever dat we het ook nog voor je bestellen , ophalen , betalen en aan huis brengen ?? Zodat je alleen nog aan ons hoeft te betalen die het gebracht heeft !!

excuus dat ik zo reageer maar ben van mening dat je ruimschoots op weg bent geholpen

evenzogoed goede forum vrienden en een fijn weekend toegewenst !!

En we hopen dat we je de volgende keer weer kunnen helpen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan