Brillenvak

Okki

Donateur
Voor diegene die 'afgescheept' zijn met een Ambiente uitvoering; ook hierbij is het mogelijk een brillenvak te laten plaatsen. Kosten EUR 30. Moet zeggen heel handig.

VEEJAY

Forumguru
tja, als ik mijn bril daarin doe dan trilt hij met de auto mee, bij mij is het vakje dus leeg. Het is wel handig om parkeerkaartjes of iets in te leggen.

Vacaro

Senior Member
Heb ook zo'n brillenvakje, maar was wel vies van binnen. eventjes met natte zeem erover en klaar. Maar heb dat al met meer van die lichtkleurige plastic gezien.

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

tja, als ik mijn bril daarin doe dan trilt hij met de auto mee, bij mij is het vakje dus leeg. Het is wel handig om parkeerkaartjes of iets in te leggen.

[/ QUOTE ]

Bij mij zat er 'standaard' rubber in tegen het trillen. Daar dus geen last van !
xyxthumbs.gif

VEEJAY

Forumguru
heb even gekeken, ik heb ook zo'n rubberen mat. Misschien moet ik maar een echte zonnebril kopen en geen Halfords ding :)

Bofferd !!!!!
Niet echt: ik had het brillenvak al aangeduid op de bestelbon, maar het was "vergeten". Die 15 euro was dus al in mijn factuur inbegrepen terwijl ik nog een week of 6 op het ding heb moeten wachten. Allicht is het inderdaad duurder als je het achteraf bestelt.

Bovenaan Onderaan