Brillenvakje boven deur

TDifan

Lid
Hallo O2 rijders,

Ik heb zojuist mijn O2 in ontvangst genomen. Ik had op een duitse-site gelezen dat het brillenvakje boven de deur van een Superb ook zou passen op een O2. Nou mooi niet!
Weet iemand of er wel een brillenhouder (boven bestuurdersdeur) is die wel in een O2 past??

higgy

Forumguru
Brillenvakjes boven de deur zijn ZOOOOO O1 !
(nee dus, past niet. maar warom ZOU je: er zit er toch in in het midden vooraan op het plafond?)

Wullum

Actief lid
Volgens mij moet een brillenvakje van een VW Bora zonder meer passen. Had ik in mijn Golf IV ook gemonteerd, kan elke VW dealer voor je bestellen, kostte ooit 14 GULDEN excl. BTW in 2001. Handgrepen in mijn O2 zijn gelijk aan die in mijn Golf IV (op het "remmetje" na dan wat bij de Skoda grepen is wegbezuinigd).

Wullum

Actief lid
Pas wel op dat je er niet met je bol tegenaan komt te zitten.
Handgreep zit al best dichtbij.....

@Higgy, de topic starter heeft een Ambient en volgens mij heeft deze uitvoering geen brillenvakje.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Brillenvakjes boven de deur zijn ZOOOOO O1 !
(nee dus, past niet. maar warom ZOU je: er zit er toch in in het midden vooraan op het plafond?)

[/ QUOTE ]

Ten eerste protesteer ik als O1 rijder tegen deze opmerking, wat is er mis met een O1?? /forum/images/graemlins/disc.gif

Ten tweede is deze feitelijk onjuist. Bij de O1 heb ik de optie 'brillenvak' genomen. Deze wordt dan tussen handrem en de versnellingspook geplaatst. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

TDifan

Lid
Ik heb het bestelnummer voor het brillenvakje van een GolfIV gevonden (1J0 857 465 Y20). Dinsdag meteen bestellen, kijken of het past! Ik laat het jullie weten.

Jij had m'n geintje niet door?

[/ QUOTE ]

Nee... en eigenlijk nog steeds niets dus verklaar je nader. /forum/images/graemlins/confused.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: CombiDemarrage</font><hr />

Jij had m'n geintje niet door?

[/ QUOTE ]

Nee... en eigenlijk nog steeds niets dus verklaar je nader. /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Kort lontje?

Ja.. net als de O1 ben ik anno 2006 nog gewoon scherp.. /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/545.gif

Bovenaan Onderaan