Brochure Octavia II

rutgerm

Senior Member
Dag allen,

ik heb het instructieboekje en de accessoire brochure al gevonden. Nu zoek ik alleen nog de gewone brochure, want ik wil graag weten welke kleur Octavia II (2009) ik eigenlijk gekocht heb. Heeft iemand die als PDF?

groet
Rutger

rutgerm

Senior Member
Op zich wel denk ik, maar ik zie alleen maar plaatjes van de brochures. Hoe kan ik ze downloaden?

JJB

Lid
Niet als pdf, wel op papier. Is van het gefacelifte model.
Kun je wat met deze foto?

Bijlagen

• octavia kleuren.jpg
    octavia kleuren.jpg
    481,6 KB · Weergaven: 36

JJB

Lid
deze vond ik ook nog, van voor de facelift én in het Duits ;)

Bijlagen

• kleuren o2.jpg
    kleuren o2.jpg
    461,1 KB · Weergaven: 20

rutgerm

Senior Member
Heb inmiddels op Skodaforum EU een downloadlink gevonden. Mijn auto is Platin Grey metallic als ik me niet vergis.

Neptukker

Forumguru
Ik begrijp dat je de auto gekocht hebt. Gefeliciteerd!
Hoe zat het nu met de bluetooth en de uitvoering?

rutgerm

Senior Member
Hoi Neptukker. Yes: ik ga hem dinsdag ophalen. Helemaal blij! Heb even contact gehad met de PR dame van Skoda die ik beroepshalve ken. "Het is een Anthracite Grey Metallic. Officiële modelbenaming: ŠKODA Octavia Combi 1.4 TSI Elegance Businessline. Destijds is de auto door Skoda geleverd aan ING Carlease. Er zijn geen extra opties besteld, de prijs was toen €26.750,-."

Bluetooth heb ik gecheckt zoals aanbevolen. Zat een doosje in (zonder schuim eromheen) waar HT2 op stond. Dus bij de deal inbegrepen zit een nieuwe HT4 die ze ook monteren! Helemaal blij mee. Maar stiekem wil ik ook nog wel een MDI interface. Eerst een trekhaak echter.

Ik zie dat jij de jouwe getuned heb. Maakt dat de auto alleen rapper of ook zuiniger?

Neptukker

Forumguru
Rapper (makkelijker inhalen, invoegen) en zuinig. Nou weet ik natuurlijk niet hoe het uitgekomen was zonder tuning maar 1:15 (werkelijk verbruik, geen boordcomputerwaarde) is voor mijn gevoel erg netjes zeker gezien de brede banden die ik heb. Als je tuned moet je het niet voor het verbruik doen (is meegenomen) maar voor de extra souplesse. Lees mijn bevindingen maar:
http://www.skodaforum.nl/forum/threads/oii-1-4-tsi-getuned-bij-jd-engineering.7486/

Hoe dan ook, een 'standaard' 1.4 tsi is zeker niet behelpen.

Wanderer200

Senior Member
Hoi Rutger, ik ben me aan het verdiepen in de Octavia 2 facelift als volgende auto, je geeft aan dat jij diverse PDF's van de O2 verzameld hebt, zou je die naar mij kunnen mailen? Mijn mail is wijbenga.johan AT gmail.com

BVD!

Vanenkelen

Forumguru
Hoi Rutger, ik ben me aan het verdiepen in de Octavia 2 facelift als volgende auto, je geeft aan dat jij diverse PDF's van de O2 verzameld hebt, zou je die naar mij kunnen mailen? Mijn mail is wijbenga.johan AT gmail.com

BVD!
Of hier uploaden...:dankje: of even een linkje naar die downloadlinks waar je het over hebt. Heb ook interesse, maar kan ze niet vinden.

rutgerm

Senior Member
Zelfs bij een bestandje van een paar mb begint ie al te piepen dat hij te groot zou zijn. Dus dat gaat niet werken vrees ik.

Joske

Forumguru
ja de maxlimiet ligt nu eenmaal op 2 MB en je RAR-bestandje is er al 30 dus ok, je hebt wel een punt, had ik geen erg in ;)

Bovenaan Onderaan