Brodit clip in nieuwe 07 octavia

Hoi,

ALs mijn nieuwe wagen wordt afgeleverd wil ik graag mijn PDA met navigatie wat netter inbouwen als de zuignap op het raam.
Via verschillende forumberichten al wat gevonden maar:
Mijn idee was op dit via de centermount van brodit te doen,
maar op de site van brodit kan je maar tot 04 model selecteren.
Weet iemand of het 04 model ook in het 07 model past?
Heeft iemand ervaring met de centermount, zit het stevig?
Zijn er ander optie's? Wil hem overigens niet bevestigen in het ventilatierooster in het midden.

Tips / Antwoorden / Ideeen zijn welkom........

Waarschijnlijk is modeljaar 04 nog de Octavia I en die zal dus niet passen op model II. Ik heb dat ook een keer gehad en een mailtje naar het betreffende bedrijf bracht snel uitsluitsel.
Mijn ervaringen met de proclip zijn erg goed, als je de PDA met de centermount monteert zit die prima in het zicht, de bevestiging is stevig, zonder te trillen en het ziet er gewoon keurig uit.
NOu nog even je GPS antenne onder het dashboard monteren en het zit helemaal netjes.

Hoi,

De brodit clip is toch zeker verkrijgbaar, ik heb hm ook. Het is de clip op de volgende link : http://www.brodit.com/productinformation.jsp?anr=853526&sortiment=s101
Ook kan je kijken naar de andere versies. Selecteer op www.brodit.com de left hand vehicle, dan Skoda, dan Octavia zonder elegance oid. erachter en dan 2006....

Zie ook foto's van hoe ik mn N35GPS pda heb geinstalleerd in de fotogallery http://www.skodaforum.nl/forum/photo/data/503/882octavia_jasper_o4-med.jpg

Groet,
Jasper.

Ziet er inderdaad netjes uit Jasper.
Alleen moet/wil ik ook nog een carkit kwijt en volgens mij blijft er niet echt ruimte meer over. Bij de oudere clips op de brodit site zat hij hoger dus daar was ik ook een beetje vanuit gegaan. (PDA thv radio en carkit eronder.)
Toch nog maar even wachten met het kopen van de clip totdat ik de auto heb en het live kan passen met mijn carkit.

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: NewRider</font><hr />

Ziet er inderdaad netjes uit Jasper.
Alleen moet/wil ik ook nog een carkit kwijt en volgens mij blijft er niet echt ruimte meer over. Bij de oudere clips op de brodit site zat hij hoger dus daar was ik ook een beetje vanuit gegaan. (PDA thv radio en carkit eronder.)
Toch nog maar even wachten met het kopen van de clip totdat ik de auto heb en het live kan passen met mijn carkit.

[/ QUOTE ]

Ik heb hem met een oude nokia dashmount achter de radio geklemd. Geen schroefgaatjes, wél degelijk. Dat is dus ook nog een optie. Ik denk dat ik de dashmount ook nog wel onder de bovenste schroef zou kunnen plaatsen.

IMG_3905.jpg

Bovenaan Onderaan