Brodithouder doet het niet

Robert

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Ik heb bij de garage een brodithouder in mijn Oktavia 2 laten installeren, zodat mijn Ipaq gelijk oplaad onder het rijden. Dit ging een tijd lang goed, alleen de laatste tijd laad hij niet meer bij. Af en toe onder het rijden knippert het lichtje maar ook heel vaak niet, ik heb de contacten al schoon gemaakt. Ook dit helpt niet, maar hij krijgt wel stroom want af en toe knippert het lichtje (bijlaad lichtje van de Ipaq).

Wie heeft een oplossing, ik dacht zelf contactspray maar wie kan me advies geven? Ik ga binnenkort op wintersprort en het zou wel balen zijn als hij niet bijlaad......

Heel graag advies ...
Gr
Robert

Hallo Allemaal,

Ik heb bij de garage een brodithouder in mijn Oktavia 2 laten installeren, zodat mijn Ipaq gelijk oplaad onder het rijden. Dit ging een tijd lang goed, alleen de laatste tijd laad hij niet meer bij. Af en toe onder het rijden knippert het lichtje maar ook heel vaak niet, ik heb de contacten al schoon gemaakt. Ook dit helpt niet, maar hij krijgt wel stroom want af en toe knippert het lichtje (bijlaad lichtje van de Ipaq).

Wie heeft een oplossing, ik dacht zelf contactspray maar wie kan me advies geven? Ik ga binnenkort op wintersprort en het zou wel balen zijn als hij niet bijlaad......

Heel graag advies ...
Gr
Robert

Terug naar degene die de Brodit geinstaleerd heeft, lijkt me.

Gr,

Aaron

Garantie gevalletje. Terug naar de inbouwer.

Nee, geen contactspray op een iPAC. Ben je helemaal belatafelt. Contactspray is een zuur wat het oppervlak schoonvreet. En de rest. Dan weet je zeker dat je iPAQ het over een tijdje helemaal niet werkt. Contacten zijn altijd goldplated dus worden niet vuil en oxideren ook niet.

Als je iPAC wel laadt via de USB van je computer of de netadapter dan is er met de iPAC niets aan de hand.

Ik zou zeggen terug naar de inbouwer. Laat die ernaar kijken.

Bovenaan Onderaan