brodithouder en swingradio

klopt het dat de brodit proclip 854587 alleen te gebruiken is in combinatie met het amundsensysteem en niet met de swingradio. ik wilde deze clip gebruiken om mijn gsmhouder op te bevestigen.

Ik zou toch ook nog twijfelen of het niet haalbaar is je moet de foto eens naast de Swing radio plaatsen als alles op dezelfde afstand zit kan het misschien het is toch ook een Din 2 toestel.
Heb ook een Brodit houder in de S2 en volgens hun handleiding is het gewoon klikken over de A- stijl wel vergeet het.
Langs boven moeten inschuiven en zo heb ik deze kunnen plaatsen.

allereerst allen dank voor de reakties. ik wilde bij brodit.nl bestellen omdat die aangeeft dat deze geschikt is voor de yeti. toen ik verder zocht waar nog meer te koop kwam ik op een engelstalige site, brodit.com en daar stond dat deze alleen te gebruiken zou zijn met amundsen. brodit.nl zelf meldt dat niet. vandaar mijn vraag. het antwoord is duidelijk: ik moet de versie hebben die rallye aangeeft.

SweetRevenge

Actief lid
@snelle: ik heb vandaag ook zo'n Brodit A-stijl houder voor de S2 geïnstalleerd. Bij mij was het wel gewoon klik en play. Eerst vooraan in de ventilatie openingen plaatsen en vervolgens achteraan over de A-stijl klikken. Exact zoals in de handleiding staat. Je moet wel een beetje doorduwen, anders zou hij ook niet goed vast zitten.

SweetRevenge

Actief lid
@snelle: Ik ga een USB voeding inbouwen voor de Coyote. Het was trouwens naar aanleiding van jouw artikel dat ik de Brodit heb aangeschaft, waarvoor dank. :worshippy:

vandaag de goede brodit proclip ontvangen. nu wachten tot de yeti er is en dan het zaakje in laten bouwen. wordt vervolgd

Bovenaan Onderaan