Brom/zoem in Blower

Wie heeft er last van een brom in v/d blower in stand 1

• Ja

Stemmen: 2 18,2%
  • Nee

Stemmen: 9 81,8%
  • Soms

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

bing69

Actief lid
Ergens anders heb ik al geschreven over een hinderlijke brom in mijn blower in stand 1, blower is vervangen maar het is nu erger geworden. Dealer zegt nu dat het normaal is omdat EEN ander F2 ook een licht brom heeft.

Mijn vraag is nu wie heeft er nog meer last van?

bluskabouter

Forumguru
Ergens anders heb ik al geschreven over een hinderlijke brom in mijn blower in stand 1, blower is vervangen maar het is nu erger geworden. Dealer zegt nu dat het normaal is omdat EEN ander F2 ook een licht brom heeft.

ik had hier ook last van.
de dealer heeft de blower vv en is een tijdje weggeweerst maar nu weer terug.
ik hoor op stand 1 een lichte brom.
als ik dan van 2 naar 3 en dan 4 en weer terug draai dan is het geluid weg.

Gieliovd

Forumguru
Een onbalans zal het wel veroorzaken.

Ik heb wel eens een brom gehad maar dat kwam omdat er troep in de trommel lag. Blaadjes. Prrrrrrrrrrrrrrrrt. Even de fan op de hoogste stand zetten en weer terug hielp me meestal wel.

Delight

Actief lid
Weet niet of het interessant is, maar ik heb er ook last van in mij F1 SDI combi....
Als ik de blower harder zet dan stand 1 maakt hij wel erg veel lawaai en het klinkt ook erg hard....
Dit was zelfs in mijn ex-Megane nog beter....al was dat dan ook het enige pluspunt aan die auto...
Maar het komt dus meer voor merk ik?

Kirsten

Senior Member

Ik heb hier ook last van (maar waar heeft mijn auto op lekkages na nog geen last van gehad). Ik heb er vooral last van als ik al een poosje in de auto zit. As. dinsdag gaat hij voor de 125.000 km beurt en zal ik het gelijk eens vragen. Als ik iets hoor wat anders is dan hier al eerder vermeld is, laat ik het weten.

Tomas

Nieuw lid
Een onbalans zal het wel veroorzaken.

Ik heb wel eens een brom gehad maar dat kwam omdat er troep in de trommel lag. Blaadjes. Prrrrrrrrrrrrrrrrt. Even de fan op de hoogste stand zetten en weer terug hielp me meestal wel.

Idd, misschien gewoon blaadjes (blaadjes van treurwilgen zijn klein genoeg om tot diep in de ventilatie door te dringen). Had er vorige week ook last van. Drie dagen op stand 1 en 2 geratel. Ineens POF schiet er een blaadje uit het middelste rooster. Weg geratel.

Bovenaan Onderaan