Djinn_4fun
Actief lid
De laatste tijd hoor ik een brommend geluid, bij sturen naar links bij snelheden vanaf ongeveer 40-50km/u. Als ik rechtdoor rijd is het geluid wel aanwezig maar minimaal en bij naar rechts sturen is het er helemaal niet. Ik voel tijdens de brom ook een trilling in het stuur. Bij 115-120 km/u hoor je het bijna niet meer, tenzij de weg naar links buigt...
Op advies heb ik v/d week 4 nieuwe banden gemonteerd (vredestein hi-trac) omdat de banden die ik had haarscheurtjes hadden en begonnen uitdrogingsverschijnselen te vertonen. Dit zou ook het geluid kunnen verklaren aldus diegene.
Helaas is het geluid niet verminderd, het rijgedrag wel natuurlijk. Maargoed dat verwacht ik ook wel met 4 nieuwe banden.
Heeft iemand een idee waar we het moeten zoeken?
Wiellager?Homokineet?Aandrijfas?
Op advies heb ik v/d week 4 nieuwe banden gemonteerd (vredestein hi-trac) omdat de banden die ik had haarscheurtjes hadden en begonnen uitdrogingsverschijnselen te vertonen. Dit zou ook het geluid kunnen verklaren aldus diegene.
Helaas is het geluid niet verminderd, het rijgedrag wel natuurlijk. Maargoed dat verwacht ik ook wel met 4 nieuwe banden.
Heeft iemand een idee waar we het moeten zoeken?
Wiellager?Homokineet?Aandrijfas?