buitenspiegelverwarming

jester_ali18

Nieuw lid
zelf heb ik een skoda fabia uit 2000 met buitenspiegelverwarming, alleen doet ie het niet aan de rechterkant...is dat normaal? want links doet ie perfect, kan iemand advies geven?

Alvast bedankt

Ronnie

Forumguru
Verwarmingselement defect/doorgebrand waarschijnlijk. Dan moet er een nieuw spiegelglas in.
Probeer met zoveel mogelijk vingers achter het glas te komen en het glas naar je toe te trekken, dan klikt het uit de bevestiging.(niet met de hand draaien, slecht voor de tandwielen van de verstelling!) Met een multimeter op de ohm stand kun je simpel meten of tie stuk is....en of er 12V op de draden staat.

joergarms

Senior Member
Doe dat niet als de wagen erg koud staat, dan is het plastic harder en breekt het eerder. Dus beter als je de auto in een verwarmde garage kan plaatsen.
Succes ermee.

darkprojectx

Forumguru
heeft de spiegel verwarming niet een zekering? zal toch wel? misschien zelfs voor links en rechts verschillend.. scheelt je veel sloop werk

jester_ali18

Nieuw lid
Hoi,

heb nog geen kans gehad om ernaar te kijken naar de buitenspiegel...maar aankomende weekend heb ik dan toch eindelijk mijn eigen auto weer thuis staan, en ga dan inderdaad maar eerst even kijken of er toch een zekering in zit...je weet maar nooit en anders voorzichtig het glas losmaken, nog bedankt voor jullie tips!

Bovenaan Onderaan