nog even terug komende op het "scheurtjes in de lak,dak fabia 2".
nadat pon mij terug verwees naar de dealer, het antwoord dat ik van de dealer kreeg....
Geachte Heer,
Sporadisch is het inderdaad voorgekomen dat er scheurtjes optreden in de daknaad.
Hiervan zijn echter kwaliteitsmeldingen naar de fabriek gemaakt, bovendien betreft het hier auto`s van voor de facelift.
Uiteraard kan ik u nooit de garantie geven dat het nooit meer zal voorkomen, uit ervaring weet ik echter dat de fabriek het fabricageproces zeer snel aanpast bij veelvuldige meldingen.
Lakproblemen met Skoda`s komen te alle tijde bij de fabriek terecht als kwaliteitsmelding, ik verwacht dan ook geen problemen meer met de Fabia facelift.
Ik ben ervan overtuigd dat u met deze auto een goede keuze heeft gemaakt om jarenlang zorgeloos rijplezier aan te beleven.
Mocht er toch onverhoopt iets mis zijn, dan zullen wij dit altijd correct voor u oplossen.
Met vriendelijke groet,
echter het verhaal van "voor de facelift"????(die hadden toch de zwart rubberen naad?)Fabia 1.
of bedoeld hij,de facelift van voor 2010?
maar oke, ik ken mijn dealer eigenlijk nog niet, en hoop alleen maar op dat ie gelijk heeft.
wel netjes dat er gereageerd is, ook dat gaat wel eens anders.