Bumper beschermstrip

De Stip

Forumguru
Ik zoek voor mijn Octavia, een kunststof beschermstrip voor de bovenzijde van mijn achterbumper. Deze wil ik graag in aluminum kleur hebben (dezelfde kleur als mijn dakrails). Dus geen aluminum qua materiaal, maar puur qua looks.
Wie weet waar je het mooiste exemplaar kunt kopen? Graag jullie tips!

De Stip

Forumguru
Ziet er netjes uit Newwolf84. Ik wacht nog even wat meer reacties af. Hopelijk heeft een van de leden reeds ervaring met het juiste exemplaar.
Is het trouwens makkelijk en vertrouwd bestellen bij Superskoda?

newwolf84

Forumguru
Heb er 1 keer wat besteld en dit ging supersnel, maandag is het vanuit Tsjechie verstuurd en woensdag middag had ik het binnen. Ben er louter positief over.

Zijn hier al heeeeeel wat leden die daar wat besteld hebben en verreweg de meesten positief.
Volgens mij is er ook wel een topic over superskoda, ff via de zoekfunctie.

kansberg

Forumguru
Bij SuperSkoda kun je met een gerust hart bestellen, vlotte levering en kwaliteitsproducten. Heb er inmiddels meerdere bestellingen geplaatst en allemaal vlot afgehandeld. De Nederlandse vervoerder (GLS) gooide echter roet in het eten door de spullen over de schutting te gooien, omdat wij niet thuis waren. Daarop heb ik GLS aangesproken en mij is beloofd dat dit niet weer zal voorkomen.

dutchman79

Senior Member
Heb mijne besteld als origineel Skoda accessoire, zie voorbeeld: http://www.kreijnewebshop.nl/image/cache/data/SKODA/Octavia 5E/5E9064711B Achterbumperbeschermlijst - aluminium-550x550.png

De beschermer is meer mat aluminium qua afwerking, terwijl de dakrails volgens mij iets meer glimmen.
Verder heel tevreden mee.
Bij Kreijne hebben ze de strip voor een O2 alleen in het zwart.
Ik heb deze besteld
http://www.ebay.de/itm/Ladekantensc...21?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2328f43031

Mat RVS, met een extra omgebogen randje om de rand van de achterbumper ook te beschermen. Die lijdde het meeste bij mij.

NewO3

Forumguru
Hoi,
Heb je ook toevallig ook een achterklepsierstrip of idee om die te plaatsen?
Vraag me af of dat mooi samen staat. Misschien iets te veel alu allemaal. Zat in mijn geval daarom te denken aan gewoon zwart beschermstrip. Trouwens hele goede ervaringen met superskoda.com

Frank C

Forumguru
Hoi,
Heb je ook toevallig ook een achterklepsierstrip of idee om die te plaatsen?
Vraag me af of dat mooi samen staat. Misschien iets te veel alu allemaal. Zat in mijn geval daarom te denken aan gewoon zwart beschermstrip. Trouwens hele goede ervaringen met superskoda.com

Afgezien of het mooi staat kunnen achterklep strip en bumperstrip samen qua passing, gaat de klep dan nog goed dicht zonder dat ze elkaar raken?

NewO3

Forumguru
Goeie vraag. Misschien kan een forum lid een foto posten!
Heb beide wel voorbij zien komen. Zal ook eens in de media bib kijken nu

NewO3

Forumguru
2014-06-27 16.58.24.jpg
Goeie vraag. Misschien kan een forum lid een foto posten!
Heb beide wel voorbij zien komen. Zal ook eens in de media bib kijken nu

Found it, moet wel kunnen dus ;) Maar mooi, vind ik niet. Alu/Chroom combi is niet fraai.
Beter voor gewoon zwart beschermstrip. Beschermstrip chroom kan ook maar dat is wel erg kermis actractie.

NewO3

Forumguru
sorry guys, heb nu pas in de gaten dat het hier om de O2 ging ipv O3 .. oeps
Anyway, @Rallye die strip is inderdaad wel fraai vanwege dat randje. Dat beschadigd inderdaad vrij snel

newwolf84

Forumguru
Die strip die ik gemonteerd heb loopt ook over het randje heen. Bijkomend voordeel bij mij was dat idd dat randje nu juist beschadigd was door ook niet iets hoog genoeg opgetild te hebben. Deze beschadiging valt nu geheel onder de strip.

Roeland80

Forumguru
Ik heb me zelf voor mijn verjaardag ook zo'n strip besteld en geïnstalleerd!

image.png
Ik had ook wat krassen en beschadigingen op de bumper nu mooi weg gewerkt

Bart81

Forumguru
Ik zoek voor mijn Octavia, een kunststof beschermstrip voor de bovenzijde van mijn achterbumper. Deze wil ik graag in aluminum kleur hebben (dezelfde kleur als mijn dakrails). Dus geen aluminum qua materiaal, maar puur qua looks.
Wie weet waar je het mooiste exemplaar kunt kopen? Graag jullie tips!
Waarom moet het kunstof zijn?
Ik heb zo'n inox bumperbeschermer op mijn superb... Ook van superskoda. Is kwalitatief zeer goed hoor?

Spinal

Forumguru
Ik heb gekozen voor een bescherm folie ipv een plastic bescherm strip. De folie is zeer krasbestendig en verkrijgbaar in verschillende kleuren (zwart, transparant chroom, carbon etc). Ik heb gekozen voor carbon kleur. De folie is makkelijk aan te brengen en gaat ook een stukje de hoek om. Ik heb het via e-bay besteld. Normale folie kost €15 en de carbon versie €18,50.
Persoonlijk vind ik het er erg netjes uitzien

(klik op het plaatje voor een grotere versie)

Laatst bewerkt:

Frank C

Forumguru
Ik heb gekozen voor een bescherm folie ipv een plastic bescherm strip. De folie is zeer krasbestendig en verkrijgbaar in verschillende kleuren (zwart, transparant chroom, carbon etc). Ik heb gekozen voor carbon kleur. De folie is makkelijk aan te brengen en gaat ook een stukje de hoek om. Ik heb het via e-bay besteld. Normale folie kost €15 en de carbon versie €18,50.
Persoonlijk vind ik het er erg netjes uitzien

Ziet er netjes uit voor een aantrekkelijke prijs. Heb je de link nog?

Bovenaan Onderaan