bumper (slotje) iemand een idee of een pre-facelift O1 bumper passen op een 2001 model?
octaviabas Senior Member 14 apr 2008 #1 bumper (slotje) iemand een idee of een pre-facelift O1 bumper passen op een 2001 model?
C CF1 Lid 14 apr 2008 #2 octaviabas zei: iemand een idee of een pre-facelift O1 bumper passen op een 2001 model? Klik om te vergroten... Als het om een voorbumper gaat: ik denk het niet want de lichtblokken van de facelift versie zijn anders
octaviabas zei: iemand een idee of een pre-facelift O1 bumper passen op een 2001 model? Klik om te vergroten... Als het om een voorbumper gaat: ik denk het niet want de lichtblokken van de facelift versie zijn anders
octaviabas Senior Member 14 apr 2008 #3 iemand toevallig met een goede foto van een pre-facelift? ik heb het idee dat deze uit 2 delen bestaat wel al gezocht , maar niet zo snel kunnen vinden edit: gevonden mijn plan gaat niet werken tnx
iemand toevallig met een goede foto van een pre-facelift? ik heb het idee dat deze uit 2 delen bestaat wel al gezocht , maar niet zo snel kunnen vinden edit: gevonden mijn plan gaat niet werken tnx