Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ophanging zouden de bumperdragers kunnen zijn, maar deze dragen de gehele bumperafdekking.
Die hebben op zich niets te maken met de reflectoren
nr5 is bumperdrager....
Kan mij iemand het artikel nummer van de bumper houders die aan de zijkant achterin de bumper zitten en die in de kofferbak met twee bouten worden vastgezet.
Graag ook een prijs.
Ik heb vandaag de onderdelen voor de ophaninging van de achterbumper gekregen. artikel nr: 1z9 807 394 alleen zitten hier geen schroeven bij en mijn vraag is ( aan Etka) moeten deze geleiders in de bumper geschroefd worden?????? Er zitten wel twee gaten in waar de schroeven naar het chassis door komen. Maar die andere heb ik mijn twijfels over vooral omdat de bumper helemaal glad is van de binnenkant. De bumper is van de skoda octavia rs buisneesline van bouwjaar 2010. Graag een verhelderend antwoord!!
Over verhelderend gesproken, wat is een RS buisneesline? Van de RS bestaat geen business line, of is de achterbumper van een RS sinds de facelift hetzelfde als een gewone (bijvoorbeeld een business line)?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.