Bumperreflectoren Skoda octavia RS.

Michel29

Nieuw lid
Weet iemand deze reflectoren uit te halen ze kosten normaal +/- €25,-
Plus twee ophangingen voor de zijkant van de bumper.

piair1982

Forumguru
Zijn je huidige kapot?

Gewoon door de dealer laten doen.

Wil je ze op een pre facelift dan moet je ook de bumper vervangen.

hemi24

Forumguru
Zit er verschil in de refelctoren van de pre-facelift RS bumper en die van het standaard facelift model?

hemi24

Forumguru
Als ik zo google lopen de pre-FL reflectoren verder door in de zijkant van de bumper.
Ben benieuwd wat ETKA hierover zegt...

piair1982

Forumguru
Reflectoren RS bumper

1Z0945105 links MJ 2007 en MJ 2011
1Z0945106 rechts MJ 2007 en MJ 2011

Volgens ETKA hetzelfde dus....

hemi24

Forumguru
Heeft ETKA ook nog iets te zeggen over de ophangingen aan de zijkant waar Michel29 het over heeft?

piair1982

Forumguru
ophanging zouden de bumperdragers kunnen zijn, maar deze dragen de gehele bumperafdekking.
Die hebben op zich niets te maken met de reflectoren
bumper rs.jpg
nr5 is bumperdrager....

Michel29

Nieuw lid
Kan mij iemand het artikel nummer van de bumper houders die aan de zijkant achterin de bumper zitten en die in de kofferbak met twee bouten worden vastgezet.
Graag ook een prijs.

Michel.

Michel29

Nieuw lid
Weet iemand de artikelcode voor de reflectoren van een achterbumper van een skoda octavia rs buisness line 1.2 TSI.

Alvast bedankt.

Michel29

Nieuw lid
Ik heb vandaag de onderdelen voor de ophaninging van de achterbumper gekregen. artikel nr: 1z9 807 394 alleen zitten hier geen schroeven bij en mijn vraag is ( aan Etka) moeten deze geleiders in de bumper geschroefd worden?????? Er zitten wel twee gaten in waar de schroeven naar het chassis door komen. Maar die andere heb ik mijn twijfels over vooral omdat de bumper helemaal glad is van de binnenkant. De bumper is van de skoda octavia rs buisneesline van bouwjaar 2010. Graag een verhelderend antwoord!!

Antera

Donateur
etka geeft geen verhelderend antwoord helaas. Er staan in etka namelijk geen schroeven en ook niet als opmerking bij de geleiders

elsawin geeft dit weer maar ook niet veel duidelijker denk ik al

En voor het model voor 8-2008 zit het weer anders maar dat is niet wat jij hebt:

Rallye

Forumguru
Over verhelderend gesproken, wat is een RS buisneesline? Van de RS bestaat geen business line, of is de achterbumper van een RS sinds de facelift hetzelfde als een gewone (bijvoorbeeld een business line)?

Michel29

Nieuw lid
Hoi ik heb nog even een vraag over een onderdeel bovenste foto nr 5 onderste nr 6. Dit zijn plastic pluggen weet jij hier het artikel nr????

Michel29

Nieuw lid
De foto van de bumper zoals deze er nou op zit. Van 2008 naar 2010 versie!!!! Dankzij hulp van mensen op dit forum!!! Super.
skoda bumper 001.jpg

Bovenaan Onderaan