Bumperschade

Jammer maar heb schade aan mijn achterbumper.
beetje te enthousiast met mijn trekhaak.
de onderste diffuser in beschadigt.
hij is van kunststof en is donkergrijs metalic.
weet iemand het kleurnummer hiervan ?
misschien mot er wel een nieuwe op.
vast dank.

Hi, Er zijn vele kleuren grijs. Dus je moet wel de naam van je kleur weten. Het bouwjaar van je karoq is ook van belang. Misschien heb je er wat aan maar van mij is van 2023 graphic grey kleurcode LF7C. Email: info@autolak-online.nl in krabbedijke kon mij direct de kleur vertellen 06 42630152. Suc6

Frup

Forumguru
Zit er niet meer zo’n plaatje ergens achterin met de codes van kleur en opties?
Bij mij in de kofferbak naast het reservewiel. Of is dat tegenwoordig bij de Karoq anders?

Smeeuwis

Donateur
En dan heb je ook nog eens diffusers in afwijkende kleuren, bijvoorbeeld piano black op een sportline. Ik zou even langs een goede schadehersteller gaan, die kunnen de kleur scannen, dan weet je het zonder enige twijfel.

Misschien kan je hier een foto van je auto en de schade plaatsen, dan kunnen we allicht nog beter helpen...

Het is een witte karoq met standaard bumper.
enkel het onderste deel is stuk.
iemand toevallig iets liggen?

Bijlagen

• D3FB11DF-6776-44AF-BF8F-7AB1948C977B.jpeg
    D3FB11DF-6776-44AF-BF8F-7AB1948C977B.jpeg
    98 KB · Weergaven: 29

Pendragon

Donateur
Als het een standaard bumper is die niet meegespoten is, dan is daar geen aparte kleurcode voor, die is voor elke Karoq hetzelfde. Het is ook uit 1 stuk en bovenste gedeelte niet meegespoten, onderste gedeelte (diffuser) wel. Vanaf de 'facelift' is de bumper wel meegespoten, maar als ik je foto bekijk dan is dat nog van voor 2023

Pendragon

Donateur
Dit is hoe mijn standaard bumper eruit ziet, nou ja van de auto die ik had. Rechts en links zitten omhoog dan wel de gespoten stukken vast aan de bumper, maar dat kan er vast af en overgezet worden.

Bijlagen

• IMG_20231105_173354.jpg
    IMG_20231105_173354.jpg
    242 KB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan