De carkit is via diverse leveranciers te koop. Als je even een mailtje naar de importeur stuurt:
http://www.global.nl/Default.aspx dan kunnen zij je vertellen wat de dichtstbijzijnde dealer is.
www.telpoint.nl heeft ze ook.
Op Ebay zijn ze ook te koop voor rond de 160 euro.
Inbouw is als je een beetje handig bent een fluitje van een cent. Hij wordt standaard geleverd met ISO stekkers, dus als je een ISO aansluiting hebt prik je hem er zo tussen. Helaas heeft de O2 geen ISO, dus ik heb er een verloopkabel bij genomen (KRAM 85600) en ben met de soldeerbout aan de gang gegaan. Vervolgens alle draden 1-op-1 omgezet zodat de kabel nu eenvoudig tussen de Columbus en de bestaande bekabeling geprikt kon worden zonder de bestaande bedrading aan te passen. Let wel op 1 ding. De O2 heeft geen geschakelde plus in de draadboom naar de Columbus zitten. Die dien je dus af te takkken vanuit de zekeringkast (9) of van de Climatronic unit.
De unit heeft zelf al een houder waar je het display af kan klikken, dus geen geklooi met (Brodit) houders. Het geluid gaat uiteraard via de luidsprekers en het volume is helemaal te regelen. Microfoon zit gewoon links boven de deurstijl.
Inbouw doe ik altijd zelf. Niet dat ik de dealer niet vertrouw, maar ben vrij precies in dat soort dingen en dealers hebben de neiging het net anders te doen dan ik zelf zou willen.