Vanavond belde de buurman aan. Hij had ontdekt dat hij met zijn afstandsbediening van zijn VW mijn Octavia kon openen. Blijkbaar is zijn remote ingeleerd doordat ik mijn auto met de reservesleutel er in warm had laten draaien. Met de andere sleutel had ik de deur van buitenaf op slot gedaan. Dit is precies de procedure voor het inleren van een nieuwe remote. Hij hoefde enkel nog maar 2x op zijn remote te drukken en nu kan hij met zijn remote beiden auto's openen en sluiten.
Nu de vraag, hoe kan ik de remote van mijn buurman weer uit het geheugen van mijn Octavia krijgen? De procedure met 5x lock en 1x unlock drukken heb ik al geprobeerd, maar dat lijkt niet te werken. Het hele geheugen wissen met VCDS is de volgende optie, maar daarvoor moet ik een collega even lief aankijken, die ik pas donderdag weer zien.
Nu de vraag, hoe kan ik de remote van mijn buurman weer uit het geheugen van mijn Octavia krijgen? De procedure met 5x lock en 1x unlock drukken heb ik al geprobeerd, maar dat lijkt niet te werken. Het hele geheugen wissen met VCDS is de volgende optie, maar daarvoor moet ik een collega even lief aankijken, die ik pas donderdag weer zien.