Caliber MCD901

Heeft iemand ervaring met de de Caliber MCD901 Radio/cd/dvd/navigatie.

Kan deze zonder problemen ingeboud worden in mijn Octavia II.

Kan ik op dit scherm de instelling van de kacvel en parkeersysteem zien?
En kan ik de kleur van de toetsen aanpassen naar de kleuren van de Skoda dus groen?

Alvast bedankt

Bijlagen

• 120x90x100-calmcd901.jpg
    120x90x100-calmcd901.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 45

TL@

Forumguru
Inbouw zal geen problemen geven maar of alles gaat werken?

http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flN0YXRlPTg2NTY4NzYw====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=BE&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=373285&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&scrwidth=1680

Ziet er wel leuk uit, maar niet online niet veel over te vinden. Ik zou iets meer betalen en gaan voor de Zenec 2010 (met witte toetsen, maar voor zover ik kan zien, heeft deze ook witte toetsen)

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb de vraag ook op de site van Caliber achter gelaten. Als ik antwoord heb ontvangen horen jullie het. :aangenaam:
De prijsverschil met de Columbus is plusminus € 550,-.

Bakkertje

Forumguru
:crazy: Ik was in de war met de prijs van de Zenec. De prijs van de Caliber is juist. Ik kan hem nog iets goedkoper krijgen.

Vandaag antwoord van Caliber gekregen: De mcd901 loopt tot modeljaar 2009 niet jonger ivm andere canbus protocollen. Tevens kan de kachel en de parkeersensoren niet worden weergegeven. Dus geen optie voor mij.:icon_smile_dead:

Bakkertje

Forumguru
Als je dat heel belangrijk vind ben je waarschijnlijk aangewezen op de Zenec 2010 of een origineel Skoda systeem.
http://www.zenec.com/index.php?id=335&L=0

Persoonlijk vind ik het niet zo belangrijk dat je de parkeersensoren en kachel kunt zien op je radio. Bij mij piepen de sensoren, dat vind ik voldoende en de kachel wordt alleen anders ingesteld als mevr. Bakkertje met de auto op pad gaat (die zet hem 1,5 graad warmer ;) )
De stuurwielbediening vind ik daarentegen wel belangrijk, maar ook die gaat over CAN als ik me niet vergis, dus dat zal dan ook wel twijfelachtig zijn of het werkt..

Bovenaan Onderaan