dronckaert
Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik heb een Fabia Combi Greenline 2011 geleast. Omdat ik regelmatig bel in de auto heb ik voor mezelf een Parrot MK9100i aangeschaft. Met een ISO2Car werkt alles perfect, alleen werkt de auto met het CANBUS systeem en heeft daardoor geen geschakelde plus. Mijn Parrot staat dus altijd aan.
Dit heb ik geprobeerd op te lossen door er een Ignibox tussen te zetten, maar dat is echt een ramp. Hij springt pas na een paar minuten aan en springt spontaan uit als je een kwartiertje rijdt. Soms na een half uur.
Ik heb hem er dus maar weer tussenuit gesloopt en heb besloten om een draad te trekken, maar hoe? Het moet wel op zodanige manier dat de boel een beetje fatsoenlijk is te demonteren. De auto moet namelijk over een paar jaar weer terug naar de leasemaatschappij. Ik zie hier op het forum wel wat dingetjes staan, maar ik kan er nog niet veel mee. Hoe sluit ik die draad aan op de zekeringenkast. En waar? Is er iemand die mij op weg kan helpen? Liefst met wat fotootjes erbij!
Alvast bedankt!
Ik heb een Fabia Combi Greenline 2011 geleast. Omdat ik regelmatig bel in de auto heb ik voor mezelf een Parrot MK9100i aangeschaft. Met een ISO2Car werkt alles perfect, alleen werkt de auto met het CANBUS systeem en heeft daardoor geen geschakelde plus. Mijn Parrot staat dus altijd aan.
Dit heb ik geprobeerd op te lossen door er een Ignibox tussen te zetten, maar dat is echt een ramp. Hij springt pas na een paar minuten aan en springt spontaan uit als je een kwartiertje rijdt. Soms na een half uur.
Ik heb hem er dus maar weer tussenuit gesloopt en heb besloten om een draad te trekken, maar hoe? Het moet wel op zodanige manier dat de boel een beetje fatsoenlijk is te demonteren. De auto moet namelijk over een paar jaar weer terug naar de leasemaatschappij. Ik zie hier op het forum wel wat dingetjes staan, maar ik kan er nog niet veel mee. Hoe sluit ik die draad aan op de zekeringenkast. En waar? Is er iemand die mij op weg kan helpen? Liefst met wat fotootjes erbij!
Alvast bedankt!