Canton audio installatie (deels) storing.

Goede middag, nou al een aantal weken aan het proberen uit te zoeken wat het probleem zou kunnen zijn van de storing in mijn Skoda, al veel tijd in het forum besteed alleen geen exact antwoord kunnen vinden op mijn vraag.

Betreft een Skoda SuperB uit 2015 met een Canton installatie.
Het probleem is als volgt: De audio installatie is er sinds korte tijd mee gekapt. Is tijdens het rijden opeens deels uitgevallen.
Tweeters enigste waar nog geluid uit komt.
Sub, middentonen zijn weggevallen.
Ze zijn in de tussentijd 2 keer terug gekomen, slaan voor 5/10sec aan en daarna vallen de sub en de middentonen weer weg.

Auto uitgelezen en gaf deze dtc: 00605 en 00600. (Zie afbeelding)

Nou lijkt het mij dat de versterker defect is, echter is het dan apart dat die 2/3 keer wel weer werkte. Dan mogelijk een kabelbreuk? Maar dat is weer apart ivm de DTC die die aangeeft.

Iemand die tips heeft wat en hoe te checken en evt of de versterker te vervangen/te upgraden valt?

Stekker vanaf versterker gecheckt, geen pinnen krom of kabelbreuk direct zichtbaar vanaf de versterker. (Zover zichtbaar was)

Alle hulp is welkom!
Alvast bedankt,
Martijn.
 

Bijlagen

  • IMG_0055.jpeg
    IMG_0055.jpeg
    296,3 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
ZAl vermoedelijk je versterkers zijn het signaal komt vanuit het mediasysteem met een glasvezelf kabel.

Lijkt me niet dat je mediasysteem delen niet doorstuurt. Denk eerder aan eindtrappen die misschien defect zijn. En het verwijst letterlijk naar je SUB. Dan je kabels van je SUB eens nazien of nameten
 
Bovenaan Onderaan