Canton, check of subwoofer wel werkt

rogierl

Senior Member
Ik heb de Karoq 2020, met het Canton systeem. Prima geluid hoor; niets te klagen. Echter als ik in de sound-opties aan het "subwoofer"-knopje schuif, dan merk ik eigenlijk geen verschil qua geluid. Dit vind ik vreemd. Nu wil ik op de 1 of andere manier checken of de subwoofer goed werkt.

Hoe doe ik dit? En waarom hoor ik geen verschil als ik het subwoorfer-schuifje minder (links) en meer (rechts) zet?

Duijzer

Donateur
Ik neem aan dat je wel muziek aan hebt met lage tonen. De subwoofer werkt alleen als hij signaal krijgt op de lage tonen. Verder even checken of de stekker van de woofer er wel goed in zit.

rogierl

Senior Member
Ik neem aan dat je wel muziek aan hebt met lage tonen. De subwoofer werkt alleen als hij signaal krijgt op de lage tonen. Verder even checken of de stekker van de woofer er wel goed in zit.
Zeker lage toeren :).
Waar zit die stekker eigenlijk?

brepus13

Forumguru
Ligt er ook aan waar je je muziek van afspeelt. Radio of mp3 en als het mp3 is welk formaat dan etc... is wel het eea over geschreven op het forum. Even zoeken op canton.

rogierl

Senior Member
Ik speel mijn muziek vanuit de telefoon (iOS), welke bedraad is aangesloten. Ik maak gebruik van Apple Music.

Laatst bewerkt door een moderator:

brepus13

Forumguru
Ik raad je aan om even goed te zoeken. Er is eea geschreven over kwaliteit audio bestanden en canton. Ik heb het canton systeem ook en als de sub leuk meespeelt hoor je dat echt wel ;)

Bovenaan Onderaan