carkit icm maxidot

jkn3333

Nieuw lid
Goedemorgen,
er zijn al een aantal draadjes over carkits etc. maar bestaat er ook een carkit (bleutooth) die info kan weergeven op maxidot.
dit kan ik helaas niet echt terugvinden.

weet iemand dat ??

jkn3333

Nieuw lid
das jammer, de af fabriek carkit ondersteunde mijn telefoon niet volgens de dealer dus heb ik die optie niet genomen.
dan maar op zoek naar een alternatief.

JinxRS

Lid
JKN

Volgens mij heeft de ondersteuning van telefoon alleen maar betrekking op de telefoon adapter voor de houder van de carkit.

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Voor mijn zakelijke telefoon (treo 650) is er geen adapter, maar voor mijn prive telefoon wel (nokia 6230i).

Zolang je telefoon bluetooth ondersteund zou je moeten kunnen communiceren met de het systeem (en dus ook info op matrixdot) ......of zie ik dat nou verkeerd ????

@ JinxRS;

Ja, de belfunctionaliteit zal wellicht gewoon werken, maar de Phonebook transfer naar de MaxiDOT werkt volgens mij niet zomaar met elk Bluetooth toestel.

JinxRS

Lid
Ik heb ondertussen mijn auto binnen en het werkt perfect, inclusief het downloaden van je adresboek !

En waar ik ook erg blij mee ben: Bellen via het maxidot. Zoiets heb ik nooit gehad en is geweldig, zou niet meer zonder willen.

Ik gebruik een Motorola V3 die nooit uit mijn jaszak komt. De auto vind ´m zelf en maakt dan contact. Qua baterij verbruik vind ik het meevallen. Heb wel een lader in de auto maar die nog nog niet hoeven gebruiken.

werkt dit dan alleen met een multifunctioneel stuurwiel?
ik heb nl. ook maxidot en de bleutooth carkit van nokia.
maar bij mij werkt dit niet.

JinxRS

Lid
@ Achthoven
Dat is wel raar dan, ik heb een palm teo 650 en een nokia 6230i en het systeem werkt goed voor beide telefoons. kan je wel de telefoon "pairen" met het BT systeem van de auto ?

zoals ik al zei, het is een nokia bt carkit en ik heb geen MF stuurwiel.
ik weet niet wat voor merk de fabrieks bt carkit is.
maar zogauw ik het contact aan zet dan is mijn telefoon wel verbonden met de carkit via BT.
confused.gif

En als je nu de bovenste knop waarmee door het MFD (maxidot) scrollt langer ingedrukt houdt zodat je in het menu terecht komt, zie je daar dan Phone staan (ik wel: BT af-fabriek). Op die manier kan ik mijn telefoon ook bedienen via het maxidot.

Octavia_II

Actief lid
Hoi,

ik heb geen MF stuurwiel, wel BT carkit af fabriek en Nokia 6230i.

Deze kombinatie werkt perfect !

Charlie

Bovenaan Onderaan