CARLINKIT 4.0 Beeld freeze / WIFI probleem

CvdH

Nieuw lid
Allereerst allemaal de beste wensen en een fantastisch nieuwjaar toegewenst met goed gezondheid!
In december heb ik een Carlinkit 4.0 gekocht en deze week getracht dat ding goed werkend te krijgen.
Probleem is dat als hij het "doet" en daar bedoel ik alleen beeld laten zien dan lijkt het wel of de wifi verbinding verbroken is.
Mijn Flitsmeister laat dan wel beeld zien maar functioneert niet en tevens het gehele display reageert niet.
Maar inmiddels weet ik het even niet meer en ben benieuwd of er hier nog mensen zijn die hetzelfde ervaren hebben of oplossingen weten.

Karoq Sportline 2020

Alvast bedankt allemaal.

jesse_s93

Forumguru
Uiteraard ook de beste wensen!

De Carlinkit dongles werken of heel goed of werken niet zo goed. Vaak is dit te wijten aan de software versie. Ik zou dus aanbevelen om op het moment dat je connectie hebt en het beeld vriest, je browser te openen, te navigeren naar 192.168.50.2 en een software update uit te voeren. Zorg dat de motor loopt en de dongle dus altijd spanning krijgt en laat het scherm van je telefoon niet uitvallen. Hopelijk ondervindt je geen problemen met de nieuwste software versie.

Ps1. Op welke software versie zit je nu? Dit kun je ook aflezen als je navigeert naar 192.168.50.2
Ps.2 Het is gebruikelijk om je even voor te stellen op het forum. Dat kan in de meet en greet en wordt zeer gewaardeerd door een aantal leden :)

CvdH

Nieuw lid
##Onnodig citaat verwijderd.##
Hoi Jesse,

Bedankt voor je reactie,
Heb de laatste versie er al op staan als ik ingelogd ben dus die kan ik afvinken.
Wat betreft voorstellen........dat is niet mijn ding ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

CvdH

Nieuw lid
##Citaat verwijderd.##
Sorry hoor maar stel hier gewoon een fatsoenlijke vraag en als je iets over mij wilt weten dan stuur je een e-mail. Als je hier alleen maar een antwoord krijgt als je credits hebt verdiend dan ben ik het even kwijt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Tees

Donateur
Rustââg! Voorstellen hoeft niet, wordt door velen wel gewaardeerd. Zoals @Japanese Power al zegt, vinden mensen het fijn een beetje een idee te hebben met wie ze te maken hebben. Iedereen hier zit hier voor z'n lol, dat deed je vroeger in een autohobbyclub, tegenwoordig (ook) online.

CvdH

Nieuw lid
##Citaat.##
Ben altijd rustaag
Zelf zit ik op veel forums waar ik bij het merendeel alleen maar interessante topics volg en indien mogelijk leden voorzie van een passend antwoord op hun vraag. Dus nu dacht ik gewoon even een vraag te stellen maar loopt het anders dan ik had verwacht. Wil me best voorstellen maar of dat een toegevoegde waarde heeft………

jesse_s93

Forumguru
@CvdH het is de vraag of je op de laatste versie zit. Als je naar de website gaat, op welke software versie zit je dan? Ik heb zelf ook een 4.0, maar heb van Carlinkit een nieuwe software release ontvangen die niet public is. Dat zal pas gebeuren als deze build goed bevalt bij een aantal testers.

• Leuk
Waarderingen: CvdH
Bovenaan Onderaan