CarPlayBox

Rallye

Forumguru
Is bij een Octavia III (die heb jij toch?) alleen noodzakelijk bij wagens met een MIB1-systeem, dus van voor week 22 2015.
 

EdK

Forumguru
Boel geld voor zo'n unit die dan ook nog vlekkeloos met de bestaande spullen moet gaan werken...
Voor dat geld kun je geheel complete nieuwe units vinden wat allemaal op elkaar ingespeeld is...
Voor mezelf pratend zou ik het niet aanschaffen, zeker niet voor dat bedrag...
 

gehaktbal

Forumguru
Ik heb zelf een Canton systeem. Ik zou me kunnen voorstellen dat die Zenec misschien niet goed met de versterker om gaat en dat je in dat geval juist wel die module prefereert omdat je dan je originele setup verder behoudt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

tim_j

Forumguru
Ik zit dus ook sterk te twijfelen om deze box te kopen. Heb een mib1 in een O3. Carplay ontbreekt hierin, het lijkt me wel prettig.
Die van aliexpress is de helft goedkoper maar is dat echt dezelfde?
Zo ja, dan met paypall of creditcard bestellen en dan heb je enigzins bescherming op je aankoop.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik bestel regelmatig bij AliExpress, je hebt gewoon kopersbescherming en n ik betaal gewoon met iDeal.
Er zijn overigens ook handelaren die vanuit Europa verschepen. Dan heb je het ook binnen een week binnen.

Het zal vast niet exact hetzelfde zijn, maar dat is wel waar dergelijke apparaten vandaan komen.
 

Tees

Donateur
Ik acht de kans eigenlijk wél vrij groot dat wat er op neef Ali staat identiek is hieraan. Er zijn meer dan genoeg bedrijfjes die grootschalig inkopen bij onze neef en dat dan met een goede marge doorverkopen in NL.
Als het uiterlijk echt identiek is, en heel vaak zijn de fotos ook nog eens exact hetzelfde, dan zou het me niet verbazen als de twee ook daadwerkelijk identiek zijn.
 

Bakkertje

Forumguru
@64rhfx je vroeg in https://www.skodaforum.nl/forum/i/carplaybox.49806/post-1068379 ook naar of die dingen hetzelfde zijn. Daar reageren Tees en ik op. Dus mijn welgemeende excuses dat we afwijken van je oorspronkelijke ervaringen vraag?

De leverancier waar je zelf mee kwam heeft een niet goed geld terug voorwaarde, ik zou zeggen bel ze op, maak een afspraak en doe je ding. Je loopt immers geen enkel risico. Dan kun je alle goed bedoelde adviezen hier ook gewoon lekker naast je neerleggen.

Succes met je verdere afweging.
 
Bovenaan Onderaan