CD komt niet meer uit de Stream

blacktdi

Actief lid
Heb ik weer, de cd komt er niet meer uit. Had het in het begin ook wel eens maar toen ging het weer een tijdje goed. Kun je de stream ook resetten, de cd speelt verder prima maar geeft als ik de eject toets indruk CD ERROR aan. om hem daarvoor naar de dealer te brengen vind ik ook zo vervelend. Ben je hem weer kwijt etc. Iemand een idee?
 
Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Een paar uur later toen de auto nog koud was ging de cd er meteen uit. Dit was ook ergens in de winter. Was overigens een gebrande cd en betrof het eerste model van de Stream.
 

Beker

Actief lid
Als je niet naar de dealer wilt heb ik ook een andere oplossing:

1) trek het frame rond de radio en de aircounit voorzichtig los. (begin aan de onderkant bij de asbak)

2) Bouw de radio uit. Op de vier hoeken zitten dopjes die je met een schroevendraaier kunt loswippen. Vervolgens kun je de 4 torkx (maat 6) schroeven losdraaien.

3) als je radio loshebt kun je het front in zijn geheel losschroeven (weer 4 maal torkx nu maat 4 of 5, dat weet ik niet meer). Nu kun je zelf bij de cd. Wel oppassen natuurlijk dat je niets beschadigd.
 

F3rry

Nieuw lid
Je zou eerst kunnen proberen om de Aan/uit/volume knop voor ongeveer 10 sec. in te houden. Hierdoor zal de Stream resetten en heb je kans dat je CD er weer uitkomt.
 

Hetzer

Forumguru
mijn vdo-dayton heeft dat ook wel eens gehad tijdens een koude winterdag (en ook met een gebrande cd).
 

blacktdi

Actief lid
Vanmiddag kwam de cd er weer uit????? Nu een niet gebrande cd erin en geen probleem. Dus maar weer geprobeerd met een gebrande en wat denk je, vast natuurlijk. Heb de aan/uit knop 10 sec ingedrukt gehouden en de stream reset maar de cd komt er weer niet uit. Ach, van de week maar eens proberen en anders toch maar ff naar de dealer.
 
Bovenaan Onderaan