CD speler volumeknop/aan-uit knop kapot

EddyFabia2

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb een Skoda Fabia Combi 2 uit 2007 met deze cd speler: https://www.onderdelenlijn.nl/voorr...us=gebruikt&onderdeelid=4405c40x10x10034910x1

Maar nu is de grote knop afgebroken. Je haalt hem er nu gewoon uit omdat de ijzeren pin kapot is. Je kan hem nog wel gebruiken om het volume te regelen maar indrukken om de radio uit te zetten lukt niet meer.

Nu is mijn vraag is dit ergens los verkrijgbaar?

---------------------------------------------------------------

Nog 1 vraagje. Sinds begin van de winter piept en kraakt het ergens bij de voorbanden als ik bv een drempel neem.
Bij de garage hadden ze het over een onderdeel wat nog geen tientje kost maar omdat er veel arbeidsuren in zitten zal dit al gauw op 200 a 300 euro komen.
Heeft iemand dit kraak en piep probleem ook al eens gehad?

Dank jullie!

Mvg
Eddy

EddyFabia2

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb de cd speler even een tijdje gelaten voor wat het was. De volumeknop kregen we nog wel een beetje aan de praat door te pielen maar nu heeft hij van de week toch echt wel het loodjes gelegd.

Bij het zoeken naar hetzelfde model kom ik toch ook veel dingen tegen zoals classificatie code en opmerkingen als "Code is niet aanwezig".
Wat is belangrijk om op te letten als ik zoiets 2ehands koop? Serienummers? Of modeltype?

Kan iemand mij hierbij een handje helpen?

En dan nog iets. Mijn linker buitenspiegel begint een beetje te slijten bij de randjes. Is zo'n spiegeltje makkelijk te vervangen en wat kost een buitenspiegel links?

Bedankt!!

nisuthai

Forumguru
Let in ieder geval op je modeltype die geplaatst kan worden in je Skoda, maar wat zeker van belang is dat je de Code van de radio hebt anders heb je er niets aan, deze moet bekend zijn anders zou het kunnen wezen dat deze radio van diefstal afkomstig is en gaat niet werken.

nisuthai

Forumguru
@EddyFabia2 Er staat bij Kreynewebshop een Swing te koop voor € 50,00 dus met code je moet je kenteken nummer er bij geven dan controleren hun of hij bij jouw wagen past is dat zo dan heb je hem voor een redelijke prijs.

Bovenaan Onderaan