CD-wisselaar aansluiten?

Heeft er hier al iemand ervaring met het aansluiten van een (niet skoda) cd-wisselaar op de Stream?
/forum/images/graemlins/confused.gif
Ik heb nog een Pioneer CD-wisselaar en vroeg mij af of deze zonder veel moeite aan te sluiten valt. Heb je hier universele aansluitkabels voor? En hoe het handigst de kabels naar het (linker)opbergvak in de kofferbak van mijn Combi te halen... /forum/images/graemlins/crazy.gif

DJNeO

Actief lid
geef je weinig kans dat het zal lukken, radio merken maken het merk specifiek... misschien heb je mzzl dat de stream radio van skoda een pioneer is onderhuids

Fabiaman

Nieuw lid
Zelfs wanneer de Stream onderhuids een Pioneer is zegt dat helaas nog niets. Ik heb het meegemaakt dat bij het aansluiten van een Philips CD-wisselaar op een originele Peugeot radio (onderhuids ook een Philips) de wisselaar naar zijn ... ging.
Later bleek dat bepaalde aansluitpunten tussen radio en wisselaar waren omgedraaid. Dit om klanten te verplichten een originele Peugeot wisselaar te kopen (die het dubbele kost van de normale Philips wisselaar.

Volgens mij is een Stream (en Audience en Nexus) onderhuids Blaupunkt! /forum/images/graemlins/bye.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

Volgens mij is een Stream (en Audience en Nexus) onderhuids Blaupunkt! /forum/images/graemlins/bye.gif

[/ QUOTE ]

Klopt helemaal, alle VAG-radio's zijn van Blaupunkt /forum/images/graemlins/winkie.gif

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik dacht dat ie van Visteon was, maar ik kan er naast zitten.

richyk

Actief lid
Nog een tipje: zoekterm bij google in het duits invoeren

zum beispiel: "pioneer wechsler an skoda stream"

Weet iemand hier hoe je een beetje netjes (en liefst gemakkelijk) de gewenste kabel naar het vak in de kofferbak krijgt?

Bovenaan Onderaan