memoscan
Senior Member
Geachte techneuten onder ons, en in het bijzonder de sleutelaars aan de Felicia. afgelopen week heeft zoonlief een Felicia gekocht met wat achterstallig onderhoud, inmiddels bijna alles opgelost maar ik zit nog met 1 probleemje, er lopen over dit onderwerp wel wat draadjes maar mij is alles nog niet duidelijk. de cv aan de bestuurderskant is wel met de sleutel te openen echter niet op slot, wel kan aan de andere zijde wel geopend worden en gesloten, inmiddels de bekleding van betreffende deur verwijderd, plastic verwijderd en witte kunstofkap verwijderd, gezien dat witte kunstofblokjes nog vast zitten aan draadstangetje en volgens mij recent vernieuwd echter als ik met de sleutel wil sluiten zit er geen beweging in het draadstangetje wel als ik sluit,volgens mij ontbreekt er een veer op het slot of moet ik voorzichtig met een schroevendraaier de kunstof draadkop er af wippen en opnieuw afstellen aan beide kanten van het draadstangetje zit nog ongeveer 5 mm draad, zijn hier gegevens over hoe af te stellen of kan iemand mij andere suggesties doen. Groetjes en fijne paasdagen, Memoscan