Centrale deurvergrendeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandor

Lid
ik heb een fabia combi classic zonder centrale deurvergrendeling, en volgens de dealer zit er ook geen voorbereiding op. Weet iemand wat het kost om dit in te laten bouwen? Want om elke keer alle deuren met de hand te openen vind ik maar vervelend.

Iemand ervaring met het inbouwen hiervan?

Desperado

Forumguru
Asl je voor origineel gaat ben je aan onderelen alleen al wel €200.- kwijt denk ik.
Waarschijnlijk wel meer....

Sandor

Lid
Asl je voor origineel gaat ben je aan onderelen alleen al wel €200.- kwijt denk ik.
Waarschijnlijk wel meer....
van mij hoeft het niet perse origineel spul te zijn, wat zou het voordeel hiervan zijn? Ik wil gewoon centraal de deuren open kunnen doen, het liefst met een afstandsbediening.

Gieliovd

Forumguru
van mij hoeft het niet perse origineel spul te zijn, wat zou het voordeel hiervan zijn? Ik wil gewoon centraal de deuren open kunnen doen, het liefst met een afstandsbediening.
Zij heel veel setjes voor te krijgen. Met servo's en al. Kost heel weinig geld, al vanaf 50 euro geloof ik.

Maar inbouw, dat zijn de kosten, en als je het zelf doet.. moet je verdacht handig zijn.

Sandor

Lid
Zij heel veel setjes voor te krijgen. Met servo's en al. Kost heel weinig geld, al vanaf 50 euro geloof ik.

Maar inbouw, dat zijn de kosten, en als je het zelf doet.. moet je verdacht handig zijn.
Misschien is er iemand handig in, en wil wat verdienen hier?

EdK

Forumguru
Misschien is er iemand handig in, en wil wat verdienen hier?

We mogen van de belastingdienst niet meer Zwart werken !! Tja en dan worden we zo duur dat je beter naar een dealer kunt gaan !!
Heb je ook nog garantie die verder dan de deur is !!!!

joergarms

Senior Member
conrad is een berefijne firma, ben er al heel wat jaren klant, heb er al van alles en nog wat gekocht, karrevrachten zelfs.
Kwaliteit is prima, service zelfs nog beter.

skoda frans

Nieuw lid
Centrale deurvergrendeling.

Mensen ik heb een vraagje ik heb op mijn skoda wel cv maar de afstand bediening doet het niet meer zou ik met zo een afstandbediening van Conrad.nl dit kunnen oplossen ?.Ik heb geen flauw idee en zo ja Hoe!!:koffie:

Desperado

Forumguru
Ik denk dat je beter een nieuwe ab kunt bestellen bij de dealer(is de batterij toevallig niet leeg?)ZO'n aftermarket geval is namelijk inclusief een kastje en bedrading die ook weer aangesloten moet worden.Een nieuwe originele ab hoeft alleen maar ingeleerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan