Drieske
Nieuw lid
Ik weet dat er al tig topics zijn over dit onderwerp, maar ik kom er niet uit. Ik ben vandaag met mijn O2 (eind 2010) naar de garage geweest. Daar heeft men voor mij met behulp van VCDS CH/LH geactiveerd. Vervolgens hebben we de bedrading op de lichtschakelaar (heeft geen auto stand) bekeken en 2 en 3 omgedraaid (paars en grijs). De functie is nu beschikbaar via maxi dot, maar het functioneert niet. Ik heb de lichtschakelaar op dimlicht stand staan, maar dit heeft geen effect.
Samenvatting: geactiveerd via VCDS, beschikbaar en ingeschakeld via maxi dot menu, paars en grijs omgedraaid. Het enige effect wat ik nu heb bereikt (na het wisselen van paars en grijs) is dat zowel mijn stadslicht als mijn dimlicht aan gaan op beide standen van mijn schakelaar.... zucht.
Wie helpt mij uit de brand?
Samenvatting: geactiveerd via VCDS, beschikbaar en ingeschakeld via maxi dot menu, paars en grijs omgedraaid. Het enige effect wat ik nu heb bereikt (na het wisselen van paars en grijs) is dat zowel mijn stadslicht als mijn dimlicht aan gaan op beide standen van mijn schakelaar.... zucht.
Wie helpt mij uit de brand?