ChatGPT integratie?

A-Kodiaq

Actief lid
Hallo forum,

Had ergens gelezen dat er een ChatGPT integratie zou zijn.
Heb even gezocht in de Kodiaq maar kon nergens in de instellingen ook maar iets vinden over deze integratie.

Iemand toevallig meer info? Is het nog niet beschikbaar in NL?

Alpha

Donateur
Antwoord staat in de laatste alinea van je link.

The feature is available in models that are built on the MEB GP and MQB EVO platforms and equipped with the latest generation of infotainment systems, including
the new-generation Škoda Superb and Kodiaq, the updated Škoda Octavia and the Škoda Enyaq family with the new software version released for the 2024 model year. The currently supported languages are English, Spanish, Czech, and German.

A-Kodiaq

Actief lid
Oke. Ik heb er geen problemen mee om het in het Engels te gebruiken, maar die keuze krijg ik helaas niet. Geen mega probleem verder, maar ik vind de integratie wel erg handig. Dan maar via CarPlay :D

A-Kodiaq

Actief lid
Door het menu heengelopen, en gezocht naar documentatie online. Beide leveren niks op. Menu nog niet op Engels gezet, is het me ook niet waard alleen maar voor 1 functie.

Tees

Donateur
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat heb je hier uberhaupt aan in een auto? Ik gebruik ChatGPT buiten de auto al niet, maar daar snap ik t nut nog wel van. Maar in de auto tijdens t rijden? :pardon:

Alpha

Donateur
@Tees , ik zou het met name inzetten om interessante weetjes te ontdekken over de locatie waar ik ben en een lijstje met bezienswaardigheden. Maar then again dat doe ik waarschijnlijk thuis voor vertrek al :unsure: .

A-Kodiaq

Actief lid
Ik erger me vooral aan de ‘domheid’ van de standaard spraakassistent als het gaat om informatievoorziening, en ik mag graag even sparren met AI over allerlei specifieke onderwerpen wanneer ik onderweg ben. Dat kan van alles zijn, dingen over geschiedenis, geografie, En inderdaad info over bestemmingen. Noem het maar op

EvilKnievel

Actief lid
Ik gebruik daar meestal google voor via android auto, maar als het geïntegreerd zou zijn in het systeem van de auto zelf, dan zou dat nog mooier zijn inderdaad.

Bovenaan Onderaan