Check in...

Zo ook maar even voorstellen, naam is Remko, kom uit de kop van Noord-Holland. Aangezien ik per begin Jan 2016 bij een nieuwe werkgever aan de gang ga en mag uitkijken naar een leasewagen ben ik hier terecht gekomen. Op dit moment heb ik een paar merken&modellen op het oog, waaronder de Skoda Octavia Combi. Zelf dus maar direct ingeschreven hier om zo de nodige ervaringen te kunnen lezen. :D

Mégane Estate 130dCi GT-line staat ook op de lijst, Seat Leon ST en 308 SW behoort tot mogelijkheden..

Bedankt voor het welkom. Gisteren even gekeken bij de skoda dealer, maar moet zeggen wat een pracht van een wagen. Eerdaags ook zeker even proefrit maken en kijken wat het totaal plaatje zal gaan worden. Als ik zo heel snel las, is Dynamic pakket een goede optie. Zonde alleen dat de 18" terug gebracht zijn naar 17" dit ivm de uitstoot..verschil van 21% of 25% bijtelling..wel een bak ruimte, en wel hoog op de poten imo.

Jasper-RS

Forumguru
Bedankt voor het welkom. Gisteren even gekeken bij de skoda dealer, maar moet zeggen wat een pracht van een wagen. Eerdaags ook zeker even proefrit maken en kijken wat het totaal plaatje zal gaan worden. Als ik zo heel snel las, is Dynamic pakket een goede optie. Zonde alleen dat de 18" terug gebracht zijn naar 17" dit ivm de uitstoot..verschil van 21% of 25% bijtelling..wel een bak ruimte, en wel hoog op de poten imo.
Je kunt eventueel de auto bestellen op 17" en die dan tegen bijbetaling bij de dealer laten omwisselen voor een originele 18" (direct set). Dan heb toch 21% bijtelling.

louike

Actief lid
Welkom en succes met je overweging.

Ik ben het eens met Jasper - Eibach set eronder en een dealer direct-set of een andere stel accessoire velgen -> 21% bijtelling, ruimte, EN looks :-)

Dat is idd een idee, zal eens horen wat de mogelijkheden zijn binnenkort. :D
Voor zover heeft de Skoda nog wel een voorkeur tov de andere, goede 2e plaats is de Mégane.

Bovenaan Onderaan