Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oke had namelijke korting gekregen bij hun van 21%. en kwam dan op 512 euro voor een chip opmaat, maar ziet dat het bij vagtechniek op maat 525 euro kost dus scheelt niets.
Ik weet niet wat je met chip op maat bedoelt (wordt in de praktijk verschillend over gepraat) maar voor mijn O2 kost een chiptuning 325 euro bij Vagtechniek.
Chip op maat heeft alleen zin als je custom onderdelen op je auto hebt zitten zoals grotere turbo, aangepaste kat, andere uitlaat, verwijderd roetfilter, enz. Althans, dat heb ik me laten vertellen - ik kan het mis hebben uiteraard.
Chip op maat heeft alleen zin als je custom onderdelen op je auto hebt zitten zoals grotere turbo, aangepaste kat, andere uitlaat, verwijderd roetfilter, enz. Althans, dat heb ik me laten vertellen - ik kan het mis hebben uiteraard.
Als je in het bezit bent van een diesel zou je ter vergelijking ook eens kunnen kijken op de site van VVT in Marum. Zie alleen maar goede recensies op b.v. forum TDI club en van BMW rijders.
Zij tunen alleen diesels. Volgens mij Euro 325 voor een 1.9 TDI
Ter plaatse niet, maar zulke bedrijven werken met dropbox, dus het kan nog wel degelijk op maat zijn, alleen wordt het maatwerk dan in Willebroek B gedaan en niet in Ridderkerk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.