Chip tuning

Havana

Forumguru
Is volgens mij een prima club (van horen zeggen) maar de prijs ligt wel 125 euro hoger dan bij Vagtechniek die ook een uitstekende reputatie heeft.

Qua prijs/kwaliteit is VAGtechniek niet te verslaan, zeker niet voor de wat oudere Skoda's.

ricardo79

Nieuw lid
oke had namelijke korting gekregen bij hun van 21%. en kwam dan op 512 euro voor een chip opmaat, maar ziet dat het bij vagtechniek op maat 525 euro kost dus scheelt niets.

Havana

Forumguru
Ik weet niet wat je met chip op maat bedoelt (wordt in de praktijk verschillend over gepraat) maar voor mijn O2 kost een chiptuning 325 euro bij Vagtechniek.

Chip op maat heeft alleen zin als je custom onderdelen op je auto hebt zitten zoals grotere turbo, aangepaste kat, andere uitlaat, verwijderd roetfilter, enz. Althans, dat heb ik me laten vertellen - ik kan het mis hebben uiteraard.

Havana

Forumguru
Volgens jouw profiel heb je een 2.0 TDI RS uit 2010, op gasolie dus. Bij VAGtechniek kost dit 425. De peut-gestookte 2.0 TSI RS kost inderdaad 525.

CDK

Forumguru
Even bellen en naar Martin vragen ;) maar voor minder dan 425,- ga je elders niet slagen, althans niet met dezelfde kwaliteit van tunen.

Jee13

Forumguru
laat ons nog even weten wat eruit komt (ik heb ook een RS TDI en ben wel geinteresseerd wat andere tuners met dit blok kunnen)

mijne is bij JD onderhanden genomen, EGR dicht, DPF delete en chip op maat

Noord26

Forumguru
Chip op maat heeft alleen zin als je custom onderdelen op je auto hebt zitten zoals grotere turbo, aangepaste kat, andere uitlaat, verwijderd roetfilter, enz. Althans, dat heb ik me laten vertellen - ik kan het mis hebben uiteraard.

Of als je op een niet gangbare brandstof je rondjes maakt. ;)

E

Ex-lid 2926

Als je in het bezit bent van een diesel zou je ter vergelijking ook eens kunnen kijken op de site van VVT in Marum. Zie alleen maar goede recensies op b.v. forum TDI club en van BMW rijders.
Zij tunen alleen diesels. Volgens mij Euro 325 voor een 1.9 TDI

CDK

Forumguru
Ter plaatse niet, maar zulke bedrijven werken met dropbox, dus het kan nog wel degelijk op maat zijn, alleen wordt het maatwerk dan in Willebroek B gedaan en niet in Ridderkerk ;)

Bovenaan Onderaan