Chrome gril

Sportline

Senior Member
Hallo, ik ben van plan om aan mijn felicia een chrome gril aantebrengen omdat ik nog nooit een felicia heb zien rijden met een chrome gril. Heeft toevallig iemand foto's van een felicia met een chrome gril? Ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet.

Deze misschien? Weet niet zeker of dit model overeenkomt met jouw model, maar je hebt in ieder geval een idee
winkie.gif

http://www.btanunturi.ro/fotografie/foto2472.jpg

Sportline

Senior Member
haha,
smile.gif
het ziet er wel appart uit. ALleen het is helemaal in Tsjechie, das een aardig eindje weg. Zou je de spullen ook bij een Skoda dealer kunnen bestellen??

Poeh, daar vraag je wat. Durf ik niet te zeggen. Als je de grille zou kunnen bestellen bij een dealer in NL zal er denk ik een behoorlijk prijskaartje aan vast zitten.
Aan de andere kant, je hebt wel een goed excus voor een mid-weekje Tjechië!

Sportline

Senior Member
Je brengt me op mooie ideeen. Ik ben leerling chauffeur en het bedrijf waar ik werk rijd ook naar Tjechië!! Misschien kan ik .........

Sportline

Senior Member
Ik ga binnenkort toch naar de Skoda dealer om de nieuwe Fabia te bekijken en dan zal ik ook meteen vragen of ik een chrome gril kan bestellen. Foto's zullen volgen als alles zo ver is.

Sportline

Senior Member
De bestelling is geplaatst. Ik heb bestelt voor mijn Felicia een chrome gril van Milotec en chrome handvaten van Milotec. Mijn pa kon niet achterblijven met zijn Fabia dus die heeft ook een chrome gril besteld van Milotec en chrome ringen rond de mistlampen voor. Binnenkort foto's!! Zoals gewoonlijk wou mijn ma niks op de auto hebben

higgy

Forumguru
Je kunt er ook nog vierkante wielen op zetten!
Of gouden sterretjes er op plakken.
Heb ik OOK nog nooit gezien op een Fabia!

;)

ik heb een crome grill gewoon bij de dealer besteld via milotec
het staat niet slecht
ik heb er wel race gaas achter gezet zo dat het crome er nog meer uitspringt

het lukt alleen nog niet om een foto er op te zetten
maar succes met je grill

Tomcat

Lid
. . . het lukt alleen nog niet om een foto er op te zetten

Hoi Skodaracer, mss kan ik je helpen?

Een foto plaatsen doe je zo:

Begin met;

Hier een voorbeeld:

url] "

( Uiteraard alles zonder de gebruikte leestekens, zoals " , . . . ; = " )

Dat geeft dus dit plaatje:

fd1bc7.jpg

Suc6 en GrtZ,

Tomcat

Sportline

Senior Member
De chrome spullen zijn aangekomen bij onze skoda dealer van Milotec. Vanmiddag zal ik alles er op zetten. Foto's volgen

Skodareacer: wanneer komen de foto's te voorschijn?

Sportline

Senior Member
Chrome gril zit er op en ziet er appart uit! Onder weg kijken diverse skoda rijder's raar naar men auto vanwege die chrome gril. Wel leuk. Binnenkort zal ik een foto maken van de Fabia.

Bijlagen

• P6020007.JPG
    P6020007.JPG
    70,4 KB · Weergaven: 44

Tomcat

Lid
Ziet er idd zeer apart uit, en heb je goede ervaringen, met het bestellen van
spullen via Milotec, en kun je mss er wat meer over vertellen, hoe dat in zijn
werk gaat, want ik heb mss ook wel belangstelling, om wat kleine optische
aanpassingen aan te brengen, op en in mijn zwarte O1 RS HB 2002 !!

Sportline

Senior Member
Ging hartstikke makkelijk! Ik ben naar de Skoda dealer gegaan en heb daar het een en ander uitgelegd. Hij pakte een compleet boek van Milotec waar alles in stond voor de modellen Felicia, Fabia , Octavia en de Superb. De verkoper heeft alles besteld en ruim 2 weken later kreeg ik bericht dat de spullen zijn aangekomen. Meteen opgehaald en meteen uitgepakt. Alles bleek goed verpakt te zijn met alle toebehoren. (kwastjes, ontvetter’s en lijm/kit) Alleen de lijm/kit waren iets van mindere kwaliteit maar ja, wij hebben zelf ook lijm/kit.
Felicia chromen gril van metaal
Felicia chromen handvaten van plastic
Fabia chromen gril van metaal
Fabia chromen ringen rond mistlampen van plastic

Als je de onderdelen besteld dan moet je wel zelf de verzendkosten betalen + de BTW.

Sportline

Senior Member
Chromen gril + mistlamp ringen

Zoals belooft zou ik foto's maken van de Fabia met zijn nieuwe chromen gril en ringen rond de mistlampen. Veel Fabia rijders zie je vreemd kijken naar de voor kant van de auto. Maar het is de moeite waard.

Bijlagen

• P6130231.JPG
    P6130231.JPG
    48,8 KB · Weergaven: 31
  • P6130238.JPG
    P6130238.JPG
    68,4 KB · Weergaven: 28
  • P6130239.JPG
    P6130239.JPG
    50,4 KB · Weergaven: 31
Bovenaan Onderaan