Chrome rand onderste grill Octavia FL?

Deijs

Nieuw lid
Hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen. Ik ben Deijs en ben nieuw op dit forum, natuurlijk omdat ik sinds kort de trotse eigenaar ben van een Skoda Octavia FL Combi TDI uit 2010. Ik berijd mijn Skoda nu sinds enkele weken en ben er zeer te spreken over. Voorheen had ik een Audi A4 Avant TDI uit 2000 waar ik vanaf 2005 met veel plezier in heb gereden. Maar de vooruitgang van 10 jaar in leeftijd is zeker merkbaar in het rijden.

Nu wil ik enkele kleine dingen aan mijn Skoda toevoegen en ben nu op zoek naar een chrome rand aan de onderste grill van mijn voorbumper. Ik kwam tijdens het zoeken naar een geschikte Skoda een auto tegen die hiermee was uitgerust. (zie afbeelding) Verder heb ik nog geen andere auto zo gezien. Ook kan ik deze chrome rand nergens vinden bij de aftermarket verkoop. (ps. de auto op de afbeelding was later al verkocht en van marktplaats verwijderd, waardoor ik de verkoper niet meer kon bellen voor informatie.)

Ik vraag mij af of iemand weet waar dit te verkrijgen is of hoe dit aan te brengen is. De auto kijkt hierdoor mooier naar mijn mening. De Superb heeft dit als optie in het pakket zitten. Dus orgineel te verkrijgen, helaas voor Octavia FL niet.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd. Let op de onderste grill.

Alvast bedankt voor je interesse en hulp!

Groeten, Deijs. Screenshot_2013-04-11-17-42-56.jpg

Deijs

Nieuw lid
Helaas WesleyJD!
Superskoda heb ik al helemaal nagekeken, maar niet te verkrijgen.
Toch bedankt voor je reactie!

Deijs

Nieuw lid
Ik heb even gekeken bij milotec, maar daar staat hij niet tussen. Het gaat mij om de chrome rand aan de onderzijde van de onderste grill.
Toch bedankt Hemi24!:)

ertromp

Forumguru
Welkom hier!
Houd ons op de hoogte als je zo'n rand gevonden hebt.
Ik ben ook wel geinteresserd. Ziet er mooi uit.

Mettes

Forumguru
Ikzelf heb dit gedaan met chrome sierlijsten van Richter.(ca 15 euro)
Dit is een flexibele verchroomde kunststof,met een zelfklevende laag van 3M.
Dit is op rol verkrijgbaar (10m of 3m in verschillende diktes) bij mijnautoonderdelen.nl
Dit produkt zit al 3 jaar op mijn wagen en is wasstraatbestendig

Ik heb dat ook al eens gedaan zoals hierboven beschreven met mijn vorige auto. Na drie jaar was het bij mij wel wat verweerd geworden.

Deijs

Nieuw lid
Zo, weer terug van vakantie. Vandaar dat mijn reactie even uit bleef. Bedankt voor de reacties allemaal.

Bakkertje, dit is wel wat ik bedoel alleen is dit onderdeel alleen voor de fabia en de roomster volgens de beschrijving. Helaas...

Mettes en Holomeus, dit zou ook een alternatief kunnen zijn, mocht ik geen vaste chromen rand kunnen vinden. Ik houd hem in gedachten!

Rem82sch. Bedankt!

Nu ik weer terug ben van vakantie gaat de zoektocht gewoon weer verder! Geduld wordt beloond!
Ik houd jullie op de hoogte.

Groeten......

ertromp

Forumguru
Bedoel je deze?

2229_0.jpg

Het is wel een foto van een Superb maar volgens de website www.milotec.de ook leverbaar voor de Octavia 2

Edelstahl Dekoleisten für StoßfängerEdelstahl (6-teilig)
TÜV-freiOctavia II Facelift Limousine 12/08-
Octavia II Facelift Combi 12/08-
nicht für Scout und RS !89,00 EUR inkl. 19 % MwSt.
Art.Nr.: 262601

Ik vind het een aardig hoog bedrag voor zo iets. Wellicht goedkoper zelf te maken door de tip van een losse lijst

Deijs

Nieuw lid
hoi ertromp.
ik heb dit ook al gezien op superskoda. Het betreft de 6-delige deco lijsten op de twee horizontale lamellen.
Die zijn niet uit één stuk, maar uit twee korte buitenste delen en een langer middendeel. Het gaat mij om de onderste chromen lijst met de twee bocht uiteinden.

Bedankt! en... we blijven zoeken...:jaja:

Bovenaan Onderaan