Chromen deurgreep

LenK

Forumguru
Zijn er al ervaringen met Milotec deurgreep covers?

Die geperforeerde chromen lijken me wel OK voor een zwarte O2. Ik zag ze ooit op blauwe Fabi en daar stond het in ieder geval zeer goed bij.

Wat me uit die Milotec montage manuals verontrust is dat je in 1 keer goed moet plakken en dat is natuurlijk niet altijd gemakkelijk.

Frankie

Actief lid
Ik zie de af-en-toe op een O2 in de buurt van waar ik werk met die covers :-/ Persoonlijk gevraagd ziet het een beetje cheapo uit, maar dat is dan echt mijn persoonlijke mening. Een spoilertje hier en daar op een O2 zijn wel oké, maar die deurgreep covers weer net niet. Ik zou ze er niet opzetten. Misschien compleet chroom of alu grepen weer wel..

Zoef

Actief lid
ik heb die chromen greepjes om mijn O1 zitten, omdat ik wel van chroom houdt. Kijk ff in de fotogalerij bij "Zoef".
Voorbijrijdend ziet het er best goed uit. Als je van dichtbij kijkt, ben ik het met Frankie eens dat volledig chroom uiteraard mooier is.
gr.
Sandor

LenK

Forumguru
Op de foto ziet het er inderdaad wel aardig uit. Bij dat zwart helemaal.
Het zijn natuurlijk niet de duurste dingen. Dus geen ramp als het er inderdaad "te niet echt" uitziet. Dan is het er toch weer van af te halen zonder schade?

Zoef

Actief lid
Ja hoor. Als je het zat zou zijn/worden, kun je deze er gewoon afhalen. Het zit geplakt met stukjes 3M tape. Als het er niet zonder lijmresten afgaat, kun je het wellicht met wat wasbenzine nawrijven voor een goed resultaat.
gr.
Sandor

ik heb ze er bij mijn zwarte octavia II opzitten.
Ik vind het persoonlijk wel gaaf uitzien en het ziet
echt niet cheapo uit. Ieder zijn smaak.

Bovenaan Onderaan