Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
A: er zijn zat Octavia rijders met chroom accenten op hun auto en B: wat is er mis met een Calibra ????? tot slot C: een Octavia is géén Calibra inderdaad !! Heel goed gezien !!!!!!!!!!!!!!
A: ja, ik heb ook een "subtiele" chromen strip op de achterklep
B: met een Calibra op zicht niets (als je hem mooi vind)
C: OK
Ik bedoel alleen te zeggen: wel de auto subtiel met goed spul (speciaal voor die auto gemaakt) mooi maken, maar niet van dat goedkope algemene Halford plakspul erop. "Aldi" Lidl auto accesoires lijkt mij nou ook niet zo best.
(Ik koop best wel eens bij de Lidl hoor....stokbrood enzo)
A: ja, ik heb ook een "subtiele" chromen strip op de achterklep
B: met een Calibra op zich niets (als je hem mooi vind)
C: OK
Ik bedoel alleen te zeggen: wel de auto subtiel met goed spul (speciaal voor die auto gemaakt) mooi maken, maar niet van dat goedkope algemene Halford plakspul erop. "Aldi" Lidl auto accesoires lijkt mij nou ook niet zo best.
(Ik koop best wel eens bij de Lidl hoor....stokbrood enzo)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.