chroom sierstrips nieuwe octavia

menno

Nieuw lid
Ik zie regelmatig een octavia 2 met chromen sierranden rijden in de omgeving van Gouda. Nu dacht ik zelf dat geen enkel type octavia 2 die standaard had. En op de optielijst zie ik ze ook niet staan. Weet iemand hier meer van. Het staat erg chique!
Menno

Hetzer

Forumguru
Ik wist ook niet dat de Octavia-2 met chromen strips geleverd werd , of was het misschien geen Superb????????????

Dutch4x4

Senior Member
www.milotec.de wellicht?

<neust er even rond>

Ja hoor, staat erbij:

73200 Decorative chrome strip for hatchback

Special chrome foil with polyurethane.

For model:
Skoda Octavia II sedan as from 6/04 ->

Euro 25.00

Hetzer

Forumguru
hmmmmm 25 euro!!!!! dat valt nog mee ook /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

menno

Nieuw lid
mmm. Heb ik weer. Achteraf begrijp ik dat je dit antwoord geeft. Maar ik bedoelde de sierstrips aan de raamstijlen. Ik weet zeker dat het geen suberb was.

Wel een leuke site trouwens, Dutch4x4!

VEEJAY

Forumguru
Inderdaad bij Milotec, ik denk dat ik die ga nemen ook met de rand voor de kofferbak (zie Milotec). De randen langs het raam waren er helaas alleen voor de Superb

higgy

Forumguru
Ten onrechte is het draadje http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&Number=1000&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1#1000 gesloten, de OP aldaar had het over DAKlijsten. Da's wat anders dan de sierlijsten hier, althans, ik neem aan dat hij met daklijsten de allesdragers bedoelt. Ook mijn dealer (V-Car) heeft veel vraag naar chromen dakdragers, maar zegt dat voorlopig zelf niet aan te durven aangezien de dakdragers deels metaal deels kunststof zijn en die combinatie zich erg rottig laat verchromen. Wellicht dat ik aanbied proefkonijn te zijn (althans, mijn Skoda ;)

Bedankt voor de support ! Ik bedoelde inderdaad de dakrailings, oftwel, waar allesdragers op gemonteerd kunnen worden. Ben zelf al hevig op zoek naar een bedrijf die dit kan doen.

higgy

Forumguru
Heren (dames?) ik denk goed nieuws te hebben. Ism. mijn dealer (V-Car) en een bevriend Jaguarmonteur gaan we 1 (waarom gelijk een set verzieken?) dakdrager van de Octavia II combi verchromen! Die dakdrager is deels metaal, deels kunststof, maar die twee materialen kunnen los van elkaar. Die kennis van mij kan zowel kunststof als metaal verchromen, dus dat gaan we testen.
Als het experiment lukt komt er een verchroomde set op mijn (nog af te leveren) zwarte Octavia II combi Elegance, lijkt me bloedmooi.
En in dat geval (alleen als het lukt dus) wordt V-Car de tussenpersoon via wie die verchroomde dakdragers leverbaar worden. Meer info volgt via mij alhier.
Goed weekend!

higgy

Forumguru
Ik dacht dat men juichend aan de poorten zou staan... /forum/images/graemlins/shocked.gif
Ben ik dan de enige die zilveren dakrailings mooi vind op een combi?
Of kijken jullie de kat nog even uit de boom? /forum/images/graemlins/smile.gif

<staat juichend aan de poort bij higgy> /forum/images/graemlins/smile.gif

Lijkt me inderdaad erg chique. Maar tot aankoop overgaan hangt nog even van twee dingen af: geldt dit ook voor octavia combi 1, die heb ik nl. en -niet onbelangrijk- wat zijn de kosten ongeveer?

higgy

Forumguru
We gaan eerst een enkele drager van type II proberen, en als dat lukt zijn dragers van type I ook geen probleem. Info (uiteraard ook de prijs) volgt zsm.

Henny

Actief lid
<font color="blue">Is er al iets bekend? Ik vind de matgepolijste exemplaren bij sommige Audi's (of zoals de spiegelkappen op de rs-en van Audi) eigenlijk nog mooier dan chrome.</font>

Wiseguy

Actief lid
De dealer in Tilburg heeft een O2 Combi staan met zilverkleurig gespoten dakrailings. De prijs hiervan is meen ik iets van € 250,00, maar dat moet ik even nakijken. Het is hier al een keer eerder over gegaan.... foto's zijn overigens te zien in de Fotogalerij. Het is een zwarte O2 Combi.

Bovenaan Onderaan