Cilinderkop vervangen Fabia 1

Yanti

Nieuw lid
Hoi
Is er soms iemand die ergens een filmje heeft of plannetje om een cilinderkop te vervangen?

turboturbo

Forumguru
Wat voor Fabia gaat het om? Een type 1 of 2 (je hebt gepost in type 2 forum) En wat voor motor(code) gaat het hier om? Beetje weinig info nog @Yanti .

Yanti

Nieuw lid
Wat voor Fabia gaat het om? Een type 1 of 2 (je hebt gepost in type 2 forum) En wat voor motor(code) gaat het hier om? Beetje weinig info nog @Yanti .
Hey ik ben echt nieuw hier dus is nog een beetje zoeken. Het is een fabia hatchback 5 deurs 1200 benzine uit jaar 2006 3 cilinders

turboturbo

Forumguru
Hey ik ben echt nieuw hier dus is nog een beetje zoeken.
Geeft niks, geef dan liever iets meer info dan te weinig anders krijg je geen advies of niet passend.

Bouwjaar 2006 kan zowel de Fabia 1 als 2 zijn, dus dat sluit nog niets uit helaas.
Als ik het goed heb is het een Fabia 1 (6y)

Belangrijker is misschien de motorcode, weet je die? Die vind je op de sticker in je onderhoudsboekje. Of als je je kenteken invoert op autoweek.nl.

Edit: Kijk eens op cardiagn.com, misschien vind je daar een werkplaats handleiding?
https://cardiagn.com/2000-2007-skoda-fabia-mk1-workshop-manuals-wiring-diagrams/

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Koop een ouderwetse vraagbaak voor deze auto en met het juiste gereedsschap en een groot woordenschat kom je er wel

turboturbo

Forumguru
Succes! Leuk als je ons laat weten hoe het gegaan is. Wie weet iemand die na jou dezelfde klus wil doen en graag wil weten hoe dit aan te pakken.

Bovenaan Onderaan