Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een skoda citigo 2012 grt tour op het oog. Hij is donker gekleurd maar heeft een lichtgekleurd dak. Wordt dat vaker gedaan bij deze auto of is er iets raars aan de hand?
@keizer18, welkom hier! Om jezelf voor te stellen hebben we een meet & greet topic, zou leuk zijn als je daar invulling aan geeft
Bedoel je gekleurd of verkleurd? Of is het een witte auto met een zwart dak?? Zoals @Joske al aangeeft zou een foto veel kunnen oplossen van dit mysterie
Bedankt voor jullie reacties, we zijn vanmorgen in de auto gestapt en toch naar een vertrouwde skoda dealer in Almere gereden. Ik ben nu de trotse eigenaresse van een prachtige witte citigo GreenTech ambition uit 2012. Ik zal mezelf later nog voorstellen. Groetjes Anne
Welkom Anne, en ik ben wel benieuwd hoe dat nu zit met het dak. Van de Fabia II zijn er standaard afwijkende dakkleuren (wit, of juist zwart) maar van de Citigo nog niet gezien. Andere mogelijkheden zijn dat het dak gewrapt is door de vorige eigenaar, of dat het dak later in een afwijkende kleur gespoten is (bijvoorbeeld omdat de auto (hagel-)schade had op het dak.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.