Citigo Monte Carlo

Joske

Forumguru
Ik zag net dat er nog geen topic gewijd is aan de Citigo Monte Carlo :). Ik kwam nochtans een leuk artikel tegen met bijhorende foto's! Was wel op een Engelstalige website met als gevolg dat op al die foto's het stuur toch wel de verkeerde kant staat zeker... :laugh:

Persoonlijk zou ik deze wel niet in het wit nemen... maar in het rood of zo. Het interieur kan me alvast bekoren :thumbsup: . Dan een 1.4TSI er in en gaan met die kar! :D

_dsc9334.jpg

_dsc3589.jpg

_dsc9450.jpg

_dsc3595.jpg

Bericht aan alle Citigo Monte Carlo-eigenaars... meer foto's hier zijn uiteraard welkom van uw bolide! :bloemen:

Arnout84

Senior Member
De voorganger van de Monte Carlo, de Sport had ik voor "maar" 12.000 euro....soms is wachten het waard haha

Toen mijn citigo op beurt was bij Auto Arena in Venray stond er een zilveren MC. Erg mooi!

skodaboy

Forumguru
op zich niets mis die Monte Carlo uitvoering..in 5 deurs versie vind ik hem 'sportiever'

ben wel benieuwd of er ook een 'zware' motor in deze Monte Carlo uitvoering beschikbaar is
want deze gewoon leveren in een 1.000cc motor van 60 of 75 pk is een beetje 'jammer'..:cry:

Blackokkie2

Forumguru
Helaas zwaardere motoren zijn voor de Citigo (nog) niet beschikbaar, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat die komen. Al zou een 1.2 tsi 105pk best heel leuk kunnen werken.

Orange860

Senior Member
Monte Carlo?!?! Klinkt sportief, heb wagentje in showroom zien staan. Mooie zwarte hemel, leuke kleuren, velgen.

Maar flink aan de prijs voor wat extra kunststof qua bumpers ed.

Grootste manco: dezelfde motorisering als zijn broertjes en zusjes met een minder sportieve naam.

Ergo: te duur voor wat je ervoor krijgt. Althans, dat vind ik.

Bovenaan Onderaan