Claxon Yeti 2013, klinkt bijzonder kinderlijk.

Anakin

Lid
Hai Yeti rijders.
Mijn Yeti uit 2013 1.2Tsi rijdt super en ben er super content mee, het enige wat mij stoort, is het kinderlijke geluid van de claxon een KIEK geluid.
Ik heb al onder de klep gekeken maar kan de "ronde boosdoener" niet vinden, wellicht dat er iemand is die mij kan vertellen waar deze zit !?
In mijn vorige auto, Renault Laguna II had ik een hele luide PEP claxon, of zou dat een hoorn geweest kunnen zijn !?

Graag advies voor een PEP claxon/hoorn en waar ik deze onder klep kan vinden. Mvg. Anakin

Smeeuwis

Donateur
Check ff dit draadje

Weliswaar een Faab maar allicht voor jouw situatie ook behulpzaam.

Ik hoop mijn extra claxon dit weekeinde bij te plaatsen in de Enyaq, zie mijn eigen draadje

Maggy

Forumguru
IMG_4134.jpeg
Aangezien de fl en de originele Yeti alleen uiterlijk verschillen, daar zitde tüter.

Frup

Forumguru
Yes! Ik voel me ook weer helemaal jong. Maar dan niet met het geluid van m’n oude driewielertje.
Maarreh, in de Yeti zitten toch twee hoorns? Links en rechts dacht ik. Als de ene het niet doet, klinkt het idd voor geen meter.
Bij mijn vorige Yeti, kreeg de monteur hem (de lage toon) weer aan de praat met een tik van de hamer. Ook mijn huidige Yeti begon te piepen. Daar heeft hij toen de toeter van een recente sloopwagen ingezet. Samen doen ze het prima!

Frup

Forumguru
Dus dan kan het best dat bij @Anakin één van de twee toeters kapot is. Alleen lijkt het dat je er lastig zelf bij kan komen?

Anakin

Lid
Geweldig !!!!
De omschrijving van voor de oudjes, de 50 plussers ! Inderdaad, ik ben zelf 65 !! Maar uitermate jong van geest:ROFLMAO::ROFLMAO: Maar TOP het lijf kraakt inderdaad wat maar dit gaat mij zeker lukken. Hartelijk dank, maandag maar eens lekker op mijn rug. Fijn weekend !!

Bovenaan Onderaan