Ongeveer 6 weken geleden heeft de octavia (2006) een grote beurt gehad. Hierbij heeft ook de airco een onderhoudsbeurt gehad. Vorige week bij de eerste warme dag hier in het noordwesten zette ik voor het eerst de airco weer in bedrijf, maar helaas, die werkte niet meer. Garage gebeld voor een afsprak diezelfde dag en na enig rommelen deed de airco het weer. Er schijnt plots een probleem te zijn met de compressor/pomp, waarvan de capiciteitsregeling (klep/schuif) blijft hangen. Deze dient dan vervangen te moeten worden.
Allemaal heel toevallig want voor de onderhoudsbeurt deed alles het perfect. Nu mijn vraag:
Op de factuur wordt vermeld een "aircomatic vloeistof" en daaronder "klep". Vloeistof is dus vervangen, maar wat betekent "klep"? Het artikelnr. hiervan is 6X0809857E GRU.
Groet,
Aad.
Allemaal heel toevallig want voor de onderhoudsbeurt deed alles het perfect. Nu mijn vraag:
Op de factuur wordt vermeld een "aircomatic vloeistof" en daaronder "klep". Vloeistof is dus vervangen, maar wat betekent "klep"? Het artikelnr. hiervan is 6X0809857E GRU.
Groet,
Aad.