Climatronic weergave

Kim_n

Actief lid
hallo,
Sinds kort heb ik een columbus in mijn O2 FL. Het gaat nu wel om de 1Z0 versie (voorzien voor de PFL), maar ik krijg geen weergave van de climatronic en kan ook de instelling voor datum-tijd niet vinden. De PDC weergave werkt dan weer wel. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn ?

Mvg Kim

Kim_n

Actief lid
Dat durf ik niet met zekerheid zeggen, ik had samen met de columbus een mdi ingebouwd en heb achteraf bij een lokale garagist aan vcds laten hangen. Deze kon toen zien dat ik de mdi had bijgeplaatst en heeft die aangemeld, maar weet niet zeker of dit ook bij de columbus zelf gebeurd is...

newwolf84

Forumguru
Even hier op inhakend, heb je ook al gekeken onder setup van de Columbus ? Als je op setup drukt en dan kiest voor systeem en je scrollt naar beneden staat daar als het goed is de optie hoelang de climatronic inbeeld moet blijven staan. Het kan zijn dat deze op uit staat. Was bij mij in elk geval wel aan de orde.

TooTall

Forumguru
Helaas is aanmelden alleen niet voldoende, Columbus was weldegelijk al ingeleerd. Denk eerder dat een combinatie van zeer vroege software versie (1004) + geen maxidot de oorzaken zijn.

Denk eerst een upgrade naar 2664;

Version 2660 / 2662/ 2664/ 2666 / 2668 Firmware for the Volkswagen RNS 510 and the Skoda Columbus has been released and gives new features such as

• Voice Control (requires microphone – see Volkswagen RNS 510 Microphone Connection for voice control)
  • Climatronic control if approriate climatronic fitted
  • Speed Limit Display
  • Stability Improvements
  • Faster Startup
  • Display OPS and RVC at the same time
  • SDHC 32 GB Support (HW04 and above)
  • Display Off on extras tab
  • Clock display if RNS 510 swtiched off (buggy)
  • Excluded roads (under route options)
  • GPS coordinates entry
  • Additional adjustments for video
  • Larger RVC screen with transparent menus at the side
Mooie Octavia, jammer dat het weer een militair moest zijn! :D

ertromp

Forumguru
Maar gelukkig de link tussen de forumleden gelegd.
Beter eerst uitlezen om te zien wat er nu uiteindelijk gedaan is door de garage

Bovenaan Onderaan